Onze dochter van 11 begint wat last te krijgen van puistjes. Vroeger greep ik zelf naar de clearasil, maar ik vermoed dat er wel wat meer huidvriendelijkere producten inmiddels op de markt zijn. Heeft er iemand al toevallig met een bepaald merk of bepaalde lijn?
Mijn tienerdochter gebruikt tea tree van Kruidvat. Om eerlijk te zijn kan ik niet goed verschil zien. Maar het stinkt wel behoorlijk.
Paula's choice is heel goed, maar vind het wel duur. Zijn nu cerave aan het proberen. Op internet zijn daar veel goede reacties over te vinden. Tot nu toe lijkt het veelbelovend.
https://www.mijnhuidonline.nl/avene/cleanance/avene-cleanance-micellair-water-400ml?source=googleps&gclid=EAIaIQobChMIyfO3zsHX7AIV0uJ3Ch2XVg7XEAQYAiABEgI_PPD_BwE Ik heb recent een topic geopend over hetzelfde en daar kwamen verschillende reacties uit. Ik moest toevallig voor iets anders naar de apotheek en heb na advies bovenstaande product meegenomen. Wij reinigen zoon zijn t-zone ongeveer 3-4 keer per week en dat helpt goed! Zijn pukkeltjes drogen sneller in en zijn dus sneller weg. Ik vroeg om een zo natuurlijk mogelijk product maar heb eerlijk gezegd nog niet gekeken of dat ook echt zo is.
Ik zou denk ik het gezicht schoon houden. Zelf gebruik ik altijd micellair water garnier. Zacht en mijn puistjes trekken ook best snel weg. (Ja heb ze af en toe nog steeds)
dochter (en ik) gebruiken Garnier Skin Naturals PureActive Intensieve Scrub (nu in de aanbieding toevallig bij kruidvat) . Ik vind het fijn genoeg om een nieuwe tube te halen zeg maar. Hoeveel het helpt? Daar ben ik nog niet uit , de huid lijkt wel wat rustiger geworden.
Gezichtpads van jemako. Nu ik zolang achter elkaar een mondkapje draag. Heb ik ook weer last van puistjes. Poets weer iedere dag met die pads grondig en huid is weer mooi glad. Ze zijn ook te gebruiken om je make up te verwijderen. (Alleen met water)
Van niveau gezichtsgelreiniger gehaald dit weekend. En laat haar 2x per dag haar gezicht wassen.. ze had wat beginnende bultjes op haar kin.. ze vindt het goed werken en haar huis wordt zacht zegt ze
Had voor mijn dochter van 12 een tijd geleden een set van Paula's choice gehaald, week gebruikt en enorme uitbraken. Zo erg had ze het nog nooit gehad. Nu weer terug op wasgel van Biodermal en is weer rustig gelukkig.