Wij nog niet maar ik zit er wel aan te denken, het is hier nu binnen 18 graden Brrr.. Hoe zit dat bij jullie, hoeveel graden is het bij jullie binnen?
Heb er al wel een aantal keren aan gedacht, maar nog niet aan gehad. Wacht er nog even mee... vind het zonde, een fleece dekentje om is ook lekker voor nu.
Nee het Is 21 graden in huis. Dus voorlopig blijft hij uit. Ik ga eerst stoken met mijn tafelhaarden. En word het dan nog kouder als 18 graden dan gaat de cv aan
Nee. Geen idee wat voor temperatuur het in huis is, wij hebben geen thermostaat maar moeten elke verwarming apart aandraaien ivm stadaverwarming. Het is nog niet nodig geweest om het aan te zetten, maar zodra ik het te koud vind zet ik het gewoon aan, ik hanteer geen voorwaarden.
Hoekhuis aan openweg , hier zeker al een keer Angeweest ! Hier trouwens ook stadsverwarming dus individueel aandraaien
Zodra het onder de 20 graden gaat in huis, gaat mijn verwarming aan. Of het nu juli of oktober is. Het is hier nu nog 20,5, dus zal aankomende week echt wel aangaan.
Gister had ik voor het eerst dat ik dacht, nou de verwarming kan eigenlijk wel aan. Het was nog wel 20 graden geloof ik maar het leek gewoon of er een deur open stond . Maar een lekkere trui werk ook nog prima dus voorlopig gaat de verwarming nog niet aan.
Hier was het vanmorgen 17 graden toen ik wakker werd. Vandaag voor het eerst aangezet dus. Tot aan vannacht was het elke dag nog rond 20 graden dus toen niet aan gedaan. Overigens heb ik hem alleen ff heel kort aangehad. Het is hier binnen no time ook warm.
bij ons is het zonder verwarming 21 graden dus hij hoeft niet aan. Wij zetten de verwarming altijd op 18,5 graad overdag, dus daar moet het eerst onder komen voor de verwarming vanzelf aanspringt.
Dan zou ik hem denk ik ook wel aan zetten met 18 graden. Nee hier gaat ie voorlopig nog niet aan. De warmte zit hier nog in de muren. Is elk jaar (komt door nieuwbouw en goede isolatie). Het is hier een paar graden warmer en heb de tuindeur al open staan om het frisser te maken haha.
Hier ook al erg koud, maar nog niet aangezet omdat we ieder jaar extra rekening krijgeb van 600 euro dus vind het wel even goed zo. Dan maar even dik aankleden maar die extra kosten wil ik toch even niet hebben. (We zijn er overigens wel mee bezig om regelmatig de metingen op te schrijven, ook al die straks aanstaat hoelang en hoeveel hij gebruikt want hij rekent ook kamers mee die nooit aan staan. Zo was de kamer waar me was toen stond nooit aan maar rekende toch even 1200 euro gedraait en dat terwijl hij nooit aan staat!!)
Dat merk ik ook ja! Ons huis heeft luchtverwarming en is dus mega goed geïsoleerd, dus het is nu binnen nog flink warmer dan buiten zonder de verwarming aan te zetten.