Beste allemaal! Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben namelijk bezig met mijn afstudeeronderzoek naar kinderfeestjes. Ik ben hiervoor opzoek naar ouders die wel eens een kinderfeestje op een andere locatie dan in het eigen huis hebben gegeven. Ik zou het ontzettend waarderen als jullie mij willen helpen door de enquête in te vullen, dit duurt 5 tot 10 minuutjes. Hier is de link: https://goo.gl/forms/YA3F2p6DBW8yNe3E3 Alvast hartelijke bedankt en voel je vooral vrij om hieronder tips, ideeën en ervaringen te delen met de andere ouders voor het organiseren van een kinderfeestje. Zij kunnen jou hulp ook goed gebruiken want vroeg of laat zullen ook zij het moeten doen!
Ik heb even een vraagje over de volgende vraag, gaat dan om mijn eigen kind of bedoel je daarbij de kosten per kind die op het feestje is? Heb nu de kosten per kind die op het feestje komt ingevuld . Heb hem net afgerond (17:04) dus als het niet klopt weet je welke het is Hoeveel geeft u per kind uit aan het kinderfeestje? Geef antwoord in euro's. *
Hi! Wat fijn dat u de moeite neemt om de enquete in te vullen, dat waardeer ik ontzettend. Die vraag gaat om het bedrag per kind dat op het feestje komt
Je vraagt hierboven.. ‘ouders die wel eens een feestje op een andere locatie gevierd hebben’ Ja, heb ik.. Vervolgens is de vraag ‘waar geeft u het feestje..’, klinkt als het laatste of eerstvolgende feestje. Nu heb ik nèt een feestje thuis georganiseerd. Wil je dan toch dat het om een feestje buitenshuis gaat waar ik het mee invul of maakt dat nu niet uit..?
Ahh fantastisch! Ik studeer communicatie voor de creatieve industrie, dus ook met evenementen en alles (kinderfeestjes zijn evenementen). Ontzettend leuke opleiding