Ervaring kidsleep wekker bij dreumes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sniffie, Jun 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sniffie

Sniffie Actief lid

Mar 29, 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de kidsleep wekker (of lamp met tijdschakelaar oid) bij een dreumes?
    Ons zoontje is net 1,5 jaar en is standaard om 05:15 wakker. Naast dat wij dat erg vroeg vinden, is hij zelf ook nog niet uitgeslapen (dus hele dag moe).
    Ik wil proberen om hem in bed te houden met zo'n lichtje, zodat het voor hem niet zo'n willekeur is wanneer hij er nu wel of niet uit mag.

Maar zal hij dit al kunnen begrijpen? De link kunnen leggen? Natuurlijk verschilt dit per kind, maar als het überhaupt bij geen enkele dreumes is gelukt, hoeven we er niet eens aan te beginnen ;)

(Verder hebben we al van alles geprobeerd. Later naar bed, eerder naar bed, rolluiken, andere kamer, etc)

Groetjes

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ik lees mee! Hier ook een erruggg vroege vogel...

3. mamak82

mamak82 Actief lid

Nov 6, 2011
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik denk dat het misschien nog net wat te vroeg is. Bij mijn twee oudste ben ik de kidssleep vanaf 2 jaar gaan gebruiken. Mijn oudste had het vrij snel door maar toch werd het pas later echt een succes. Ondanks de kidssleep bleef slapen nog lange tijd een strijd. Mijn tweede is vanaf baby af aan een makkelijkere slaper en accepteerde het ook sneller dus bij haar wel een succes.

4. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Wij zijn met 1,5 jaar begonnen met de ZaZu Slaaptrainer.
    Werkte perfect!

Tuurlijk duurt het even voordat hij het doorhad, maar werkt nu helemaal perfect!

En als hij nu eerder wakker is zeggen we gewoon: Is Sam al wakker?
    En dat zegt hij, nee Sam slaapt nog, en dan gaat hij of weer lekker op bed liggen of spelen, heerlijk!

5. Sniffie

Sniffie Actief lid

Mar 29, 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    Klinkt positief. Nog meer ervaringen?

Share This Page