Nee mijn man kijkt/leest niet mee. Het interesseert hem totaal niet en dat vind ik ook helemaal niet erg. Ik hoef ook niet te weten waar hij het allemaal over heeft op het forum van het spel wat hij speelt.
Ik zat net serieus te kijken naar de namen (in een ander topic) en ik dacht hey, zouden die samen zijn met elkaar..
Nee het boeit hem niet. Hij vraagt ook waarom ik op een zwangerschapsforum zit zonder zwanger te zijn
Nee, het boeit hem helemaal niks. Soms vertel ik hem weleens wat verdrietigs of juist heel leuks dat ik hier gelezen heb, en dan wil hij daar best even naar luisteren om mij een plezier te doen, dat dan weer wel
Haha, nee! Hij luistert met frisse tegenzin naar de verhalen, maar heeft 0,0 behoefte om zelf mee te lezen.
Nee dat vind hij echt niet boeiend al die vrouwen praat haha! Soms vertel ik weleens wat over een tip of zo die ik gelezen heb of een recept.
nee mijn man leest niet mee. ook denk ik niet geïnteresseerd. hij weet wel dat ik er soms druk mee bezig ben haha om van alles te zoeken en te lezen
Nou nee... Toen onze dochter een baby was en hij wel eens iets opzocht (wat te doen bij...enz), kwam hij altijd op dit forum terecht. Vreselijk vond hij het, die vrouwen denken alles te weten en ze spreken elkaar allemaal tegen, was z'n reactie .