Even om jullie eraan te herinneren dat de klok vannacht weer een uur vooruit gaat van 2:00 uur naar 3:00 uur.
Ik wist het idd. Daar gaat een uur van mijn dierbare slaaptijd. En ook nog een wekker om half 6.... 🙁🙁 Erg leuk plaatje. LOVE Blond
Hier gaat de wekker om 6 uur 3X raden waarom (mannen, zucht) , hopelijk worden de kids niet wakker en kan ik me nog even omdraaien.
Ik zie er al een week tegenop. Is er ergens een petitie die ik kan tekenen dat die gekkigheid is afgelopen is? 🙄
Yes! Eindelijk Heerlijk dat het straks weer langer licht is 's avonds. Wat mij betreft het hele jaar zomertijd
Dat wordt het ook wel als we de klok niet verzetten hoor Ik moet maandagochtend om 6uur 's ochtends in de auto zitten. ..Dat is dan dus 5 uur 😭
Ik gok dat het iets te maken heeft met snelle auto's, oeverloos geouwehoer en meer van die ongein. Hier staat de wekker ook. Mooi niet dat ik er uit ga. Ik ben morgenochtend doof, stom én blind
Hier de klok in de keuken en mijn uurwerk al aangepast. Pc's en andere dingen doen het automatisch. Kinderen langer laten opblijven en nu maar hopen dat ik morgen dan nog even wat langer kan blijven liggen.
De wintertijd is de normale tijd. Van mij mag die zomertijd ook weg! Meteen vanaf volgend jaar graag. Tis 's avonds sowieso lang licht in de zomer. Er gebeuren dit weekend zelfs meer ongelukken en meer mensen krijgen beroertes ed. Niet iedereens bio klok vindt dat uurtje grappig. Ikzelf heb er echt maanden last van
Oh ik dacht altijd dat zomertijd de oorspronkelijke tijd was... Maar van mij mogen ze het ook afschaffen. Ik zie het nut er ook niet zo van in. Het moet energiebesparend zijn maar waar het savonds later donker wordt, wordt het sochtends later licht dus wat is het verschil?