Voor de 21ste keer ouders

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Neilia, May 29, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

2. Marchella

Marchella Niet meer actief

Holy moly..waar je zin in hebt.

3. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Vreselijk

4. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Ligt het aan mij? Hun moeder is 43 en de oudste is 29... was moeder 14 toen ze hiermee begon? En 19 bijnde tweede?

5. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Nee dit klopt hoor. Ik kan me een bericht herinneren van toen ze zwanger was van nummer 20 ;)
    Ze is op haar 14/15e ongepland zwanger geworden van de oudste. Daarna is ze gaan samenwonen met haar vriend en kwam er nog een hele rij ;)
    Maar vandaar ook het leeftijdsverschil tussen de eerste 2. Want 19 is op zich niet gek om een kind te krijgen als je al samenwoont en alles.

dorisn likes this.
  6. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,317
    28,500
    113
    Wow ... Dat is een dure hobby.

7. Amberxx

Amberxx VIP lid

Nov 6, 2013
    5,020
    5,232
    113
    Totaal onverantwoord. Het is met zoveel kinderen onmogelijk om tijd en aandacht te hebben voor ieder kind. Je krijgt kinderen die andere kinderen moeten verzorgen en opvoeden. En kinderen wiens mogelijkheden en behoeften opgaan in de massa.

8. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Ja vreselijk he? Althans, ik zou het vreselijk vinden om zoveel zwangerschappen te moeten doorstaan en die arme vent... zijn vrouw non stop met gierende hormonen zoveel jaren geduld mee gehad..

Maar zij zijn er blijkbaar gelukkig mee. Als zij gelukkig zijn, is het prima. Tenzij het er aan toe zal gaan zoals @Amberxx zegt.... pfoeh!

9. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,633
    8,366
    113
    Female
    #9 Zonnestralen, May 29, 2018
    Last edited: May 30, 2018
    Dat huishouden is een cultuur op zich. Het is heel anders dan ik gewend ben en om mij heen zie, maar dat maakt het niet minder of een slechtere situatie. Van wat ik aan afleveringen heb gezien vond ik ze het goed doen. Ik denk dat je heel sterk moet zijn wil je zo iets aan kunnen. Ik las in 1 vd 'nieuws' berichten dat ze het allemaal zelf betalen. Je kan niet even een dag ziek zijn, want als je de was alleen al niet doet loop je na 1 dag al heel veel was achter. Petje af.

Chocolat and LolaBloem like this.
  10. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Dat zou je denken/lijkt zo. Maar hoe een dag of week bij deze mensen verloopt heb ik geen idee van, al zou ik het programma kunnen kijken natuurlijk.

Toch ken ik ook genoeg mensen met twee kinderen die de behoefte van twee kinderen niet eens kunnen opbrengen maar voor de buitenwereld ziet het er dan nog wel aardig uit.

Nescio and Chocolat like this.
  11. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ja dit klopt.
    Ze hebben ook al 3 kleinkinderen ;)

12. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Ik kan mij alleen maar afvragen hoe je dat in godsnaam betaald?!

13. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

14. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

Aug 2, 2014
    2,617
    2,315
    113
    Female
    Rotterdam
    Die vrouw had toch al eens gezegd dat ze verslaafd was aan zwanger zijn en/of baby's.
    Ik zeg mental health support. Daarnaast lijkt dit mij lichamelijk ook nul goed voor je. .ik stel mij een glijbaan voor beneden. Maar goed dat ben ik.

15. HvO

HvO Niet meer actief

Dat was ook een van de eerste dingen waar ik aan dacht hoor. :roflmao:

itsourlove likes this.
  16. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Denk dat ze niet eens meer hoeft te persen, na 9 maanden vallen die kinderen er zo uit :D

mommy1992, pietje1987 and itsourlove like this.
  17. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

Aug 2, 2014
    2,617
    2,315
    113
    Female
    Rotterdam
    Gelukkig ben ik niet de enige haha.

18. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

Aug 2, 2014
    2,617
    2,315
    113
    Female
    Rotterdam
    Ja die geven een trapje zodat ze weet ik moet even handig gaan liggen..

mommy1992 likes this.
  19. HvO

HvO Niet meer actief

Normaal zeggen ze tegen de mannen dat het is alsof je je favoriete café ziet afbranden.

Het favoriete café van die man is niet afgebrand maar verbouwd tot zo een gigantische all in vreetschuur. :roflmao:

gitaartje, pietje1987 and itsourlove like this.
  20. mellanie76

mellanie76 VIP lid

Aug 5, 2016
    17,645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Ik heb het programma gevolgt.En de andere kinderen zeiden dat ze verslaafd is aan zwanger zijn.Ik zou in therapie gaan.Dit moet toch een keer stoppen.

itsourlove likes this.

Share This Page