Lege baarmoeder

Discussie in 'Miskraam' gestart door rammetje86, 1 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rammetje86

rammetje86 Actief lid

17 dec 2012
    192
    25
    28
    friesland
    Hallo meiden,

Ik zit even ergens mee.

25 sept hebben we een tp van een cryo gehad.
    Meerdere malen wat rosé bloedverlies gehad ( alleen bij het afvegen) maar geen stolsels.
    12 okt hadden we een lichte maar toch positieve test.
    De testen liepen ook op, maar ook zo nu en dan ook weer rosé verlies bij het afvegen
    26 okt was de moeders voor moeders test ook super positief.
    Deze week kreeg ik ook last van mijn borsten. Nog nooit eerder gehad, ook niet bij vorige zwangerschap of menstruatie.
    Gister om 11.40 de eerste echo en helaas een lege schone baarmoeder.
    Alleen het streepje van het baarmoederslijm was te zien.
    Ik moest gelijk te Bloedprikken. 2 uren later zaten we weer bij de gyneacoloog en mijn hcg was over de 2000.

Ze dacht eerst aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar eigenlijk ook weer niet omdat mijn eierstokken er nog zo mooi uitzagen.
    Of een miskraam en afbouwende hcg
    Of een hele vroege miskraam gehad en nu weer een prille spontane zwangerschap.

Maar wat ik zo raar vind is dat er geen enkele telen van zwangerschap meer in mijn baarmoeder aanwezig is.

Wie heeft er een evt verklaring voor dit misterie?
    Je zijn geen doktoren natuurlijk. Maar misschien zijn hier meiden die iets soortgelijks hebben mee gemaakt.

Liefs rammetje

2. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ja ik heb hier ervaring mee. Alleen geen goede....
    Bij mij zagen mijn eierstokken er ook goed uit.
    Tot ik de bloeding kreeg. Toen zagen ze vocht in mijn Douglas holte....Toen was mijn eileider gescheurd.
    Ik hoop natuurlijk voor jou dat it niet het geval is.
    Maar met hcg boven de 2000 moeten ze wat zien in je bm heel veel succes en sterkte

3. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Hier helaas precies hetzelfde. Min hcg was uiteindelijk 2800 toen ze besloten echt in te grijpen. Het was een bbz in mijn rechter eileider. Het was voor mij ook erg ongeloofwaardig en ik heb helemaal geen pijn gehad. In mijn ziekenhuis werd het erg goed opgepakt en werd ik goed gevolgd. Ik hoop voor je dat het bij jou anders gaat, maar laat je niet wegsturen met: Een bbz doet echt meer pijn'. Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Heel veel sterkte!

4. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    +1 hier ook geen pijn. lege baarmoeder en stijgend hcg. eierstokken niets en eileider dacht de ene gyn wel wat te zien en andere niet. toen hcg boven bepaalde waarde kwam ook de ok in en zat indd in de eileider. dus dat is op een echo niet altijd te zien. zou het zeker goed in de gaten houden als je hcg blijft stijgen. succes!!

5. rammetje86

rammetje86 Actief lid

17 dec 2012
    192
    25
    28
    friesland
    Helaas, geen goed bericht!
    Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Net uitslag van de bloedtest van de hcg en dat was hetzelfde als afgelopen maandag.
    Dus waarschijnlijk is mijn lichaam het zelf al aan het afbreken.
    Vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis voor Bloedprikken en echo.
    Dan ff afwachten of er al wat gebeurt is in de tussentijd.
    Krijg nu wel al meer last van mijn onderrug. Zou dat er wat mee te maken hebben?

Liefs rammetje

6. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ow, wat verschikkelijk naar! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het zichzelf inderdaad aan het oplossen is. Neem ook de tijd om niet alleen lichamelijk te herstellen, maar ook om het te verwerken.

7. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Oh heel herkenbaar! Heb hetzelfde gehad. Mijn lichaam heeft het zelf opgelost, dus een operatie gehad gelukkig. Bij HCG daalde bij de volgende controle. Moest toen om de dag komen voor echo en bloedprikken. Zo te horen houden ze jou ook goed in de gaten!

Trek aan de bel als je klachten krijgt!

8. rammetje86

rammetje86 Actief lid

17 dec 2012
    192
    25
    28
    friesland
    Moet morgen om 11.20 weer heen. Dus om 9.15 te Bloedprikken.
    Maandag en woensdag was er geen verschil.
    Dus ben wel erg benieuwd hoe het morgen zal zijn.

Ben vandaag ontzettend down en emotioneel.
    En ook nog migraine 😥😭
    En dan nog een ukkie van bijna 2 die veel aandacht vraagt! Maar ze fleurt mee ook wel weer op. Mijn meisje ❤️

Deel Deze Pagina