Lege blikjes die je nog thuis hebt bij het afval of inleveren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boordevol, 31 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Havermout

    Havermout Niet meer actief

    Er is geen gedoe hoor. Zoals ik al aangeef lost het zich vanzelf altijd op en komen er allerlei initiatieven zoals jij aangeeft. Mij zal het een worst wezen want ik drink geen frisdrank.
     
  2. Havermout

    Havermout Niet meer actief

    Dat doe ik ook inderdaad. Wel vaak inderdaad dat mijn hand dan onder het bier zit en naar stinkt :roflmao: Een keer in de zoveel tijd de shopper weggooien omdat er drinken in achterblijft.
     
  3. Havermout

    Havermout Niet meer actief

    Ja ik kreeg dat als tip hier. Wij drinken zelf geen frisdrank behalve visite maar ik had vaak dat ik dan flessen had die maar stonden te staan of open waren. Sindsdien blikjes dat is wel handiger!
     
  4. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.342
    12.031
    113
    Vrouw
    Als je blikjes niet fijn vind kun je altijd nog kleine flesjes (0,5 l) gaan kopen. Is ook statiegeld, maar vind ik zelf makkelijker dan blikjes.
     
    Havermout vindt dit leuk.
  5. Havermout

    Havermout Niet meer actief

    Ja ook een goede tip inderdaad! Bedankt!
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  6. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    In het weekend naar de camping... stapelt makkelijk in de kaat in de stacaravan. We drinken vaak ranja maar zo af en toe een frisje is wel lekker. Een hele fles gaat niet op
     
  7. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Die kan ik niet meer vinden bij de jumbo
     
  8. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.342
    12.031
    113
    Vrouw
    Echt? Ik kom nooit bij de jumbo
     
  9. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.589
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik heb vandaag bij onze jumbo nog een klein flesje cola gekocht. Ze hebben alles soort bij soort gezet, niet alle kleine flesje bij elkaar maar de cola bij elkaar de sinas bij elkaar enzo. Ik vond het wel onoverzichtelijk. Moest ook even zoeken voordat ik het had gevonden
     
    Havermout vindt dit leuk.
  10. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Ze zouden er nog wel moeten zijn, Lidl, AH, Jumbo, Dirk enz, ze hebben allemaal 6x500ml voor 1,69. Eigen merk dan wel natuurlijk, geen coca-cola :p
     
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.109
    113
    Vrouw
    Mijn moeder ook idd. Mijn grootouders aan moederskant hadden dat 30 jaar geleden ook voor ons, blikjes cassis. Jeugdsentiment!

    En wij hebben het wel eens met verjaardagen, met name sapjes in blik omdat geen van ons dat drinkt en je dan pakken weg kunt gooien.


    En wij drinken blikjes radler 0.0 haha
     
    Zxcvb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina