bijwerkingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door belgischemama, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0

ik lees her en der dat sommige bijwerkingen van clomid hebben, ik ben bezig met 100mg en heb geen bijwerkingen, is dat nu goed of slecht?
    ik bedoel als je geen bijwerkingen hebt is dat een teken dat de dosis te laag kan zijn of ni aanslaat? of speelt het allemaal geen rol? want ik had ervoor 50mg gehad ook geen bijwerkingen en het had ook niet aangeslaan

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Volgens mij maakt het niets uit of je bijwerkingen hebt of niet.
    Ik heb Clomid 50, 100 en 150mg gehad, sloeg allemaal niet aan maar had wél alle bijwerkingen. Dus volgens mij kan dat ook prima andersom zijn. Maar net hoe jouw lichaam reageert op de medicijnen.
    Ik duim dat de Clomid het voor jou wel doet!

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    lieve Belgische mama: helaas kan je t aan je bijwerkingen niet merken meid! ik had de eerste ronde ontzettend last van bijwerkingen! en had netjes 1eitje die t iets beter deed als normaal. bij mn 2e ronde clomid voelde ik me super en had alleen snachts wat last van opvliegers/hittegolven maar verder....niets dus dacht dat t niet zou werken maar had toen 2eitjes! die t super goed deden!!! dus wel of geen bijwerking zegt bij mij niets!
    succes iig!!!!!!!

4. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    dank u voor de snelle antwoorden dames
    ik moet pas begin aug metingen laten doen

Deel Deze Pagina