Lege follikels bij punctie 2 + bloeduitslagen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Diesel2013, 17 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesel2013

Diesel2013 Bekend lid

6 jul 2018
    738
    565
    93
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik hoop dat iemand de moeite neemt om mijn (lange) verhaal te lezen en eventueel te beantwoorden.

Mijn man heeft slechter zaad (gaan snel dood) en ik schijn al naar de overgang te gaan, lage reserves.

ICSI 1 ging redelijk: 6 follikels, 5 eicellen, 4 bevruchtingen, 1 verse tp, 2 cryo tps waarvan 1 een vmk.
    Na de vmk moest ik 3 maanden wachten aangezien dit beter scheen te zijn voor mijn lijf.

In juli kreeg ik bruin, uitgangsecho en bloedonderzoek voor start ICSI 2.
    Uitslag van mn bloed liet zien dat het geen menstruatie was maar een doorbraakbloeding. Op de echo waren 2 follikels te zien die klaar lagen en 1 grotere, snapte ze niet.

In augustus echt rood dus weer heen voor uitgangsecho. Arts zei dat de vorige bloedtest niet nuttig was aangezien ik toen al aan de deca was zijn de bloedwaarden geen uitgangspunt. Had vorige maand gewoon kunnen starten, was wel menstruatie dus kennelijk... Bij deze uitgangsecho ook 2 kleinere follikels te zien en 1 grotere.
    We twijfelden, maar 3 follikels, maar op advies van de arts besloten om de punctie door te laten gaan...

Op 15 aug punctie. Tijdens punctie zei de arts (had weer een ander) dat het maar 2 follikels waren, de ander was geen follikel!
    En als klap op de vuurpijl: er zaten geen eicellen in!!

Er is op dat moment bloed geprikt, zie bijlage. Dit is dus na de punctie, met Gonal, deca en ovitrell in mn bloed.

Kan het zijn dat ik de ovulatie al gehad had? Of kunnen jullie iets anders concluderen uit mijn verhaal of bloeduitslag?

2. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ik heb geen idee, maar misschien os het beter je naam en geboortedatum van de foto te halen

3. Diesel2013

Diesel2013 Bekend lid

6 jul 2018
    738
    565
    93
    Vrouw
    20190817_200919.jpg

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe groot waren de follikels toen je de punctie had?
    En waren de follikels wel groter geworden tov de follikels die er in juli zaten?

Deel Deze Pagina