Onderzoek ziekenhuis, dag 3 of dag 5 terugplaatsing bij icsi/ivf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mauzy82, 20 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Hallo dames

Vandaag kregen wij een brief mee voor onderzoek naar de beste methode zwanger worden. Het betrefd hier een onderzoek naar een dag 3 terugplaatsing en cryo invriezen of dag 5 terugplaatsing en cryo invriezen.

Het gaat mbv lotingen. Mocht je geloot worden op dag 3. Krijg je die ronde alle terugplaatsingen op dag 3 ook van de ingevroren Emmy's.

Mocht je geloof worden op dag 5. Dan volgen alle terugplaatsingen op dag 5 ook de Emmy's.

Ik heb hier na genoeg geen verstand van wat het beste resultaat kan opleveren, dag 3 of dag 5 Emmy's.

Graag zou ik willen vragen wat jullie vinden zodat ik m'n keuze kan maken evt want het is niet verplicht om mee te doen.
    Graag hoor ik van jullie.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zou mee doen. Standaard plaatsen ze toch dag 3 terug, tenminste hier altijd gedaan. Cryo's deden ze bij mijn laatste terugplaatsing op dag 5.

Ben zowel van terugplaatsing op dag 3, als op terugplaatsing op dag 5 zwanger geworden. M'n zoontje is een cryo van dag 5 die teruggeplaatst is.

Mauzy82 vindt dit leuk.
  3. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ik twijfel een beetje vandaar ook de vraag. Neem aan dat je bij dag 5 kwaliteit hebt nog en bij dag 3 weet je dat mijn inziens niet. Tuurlijk is alles een gok met geluk maar dan nog... Dank je wel.

4. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.889
    9.665
    113
    Vrouw
    Ik heb vorig jaar een topic over dit onderzoek geopend met daarin een poll. Het gaat over TOF neem ik aan?

Ik zoek de link even voor je.

5. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.435
    590
    113
    Vrouw
    Ik zou ook mee doen. Hier 2 keer zwanger van een terugplaatsing op dag 5, 1x verse terugplaatsing en 1x cryo.

6. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.889
    9.665
    113
    Vrouw
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  7. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    Het voordeel van een dag 5 ten op zichte van d3 is dat het beste embryo beter geselecteerd kan worden. Omdat de mindere embryo's minder goed gaan delen en de beste gewoon doorgaan. Dat verschil is op d3 minder goed te zien. Ik zou zeker mee doen.

8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Dank je wel voor de reacties. En topic link @JosjeM .
    Ik denk er nog even over na, maar denk dat we gewoon mee gaan doen.
    En kijken waar het schip strand hopelijk over een maand of 8,9 haha

Deel Deze Pagina