Lege handen

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Flapple, 9 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flapple

    Flapple Nieuw lid

    8 jan 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

    Deze week na een paar dagen licht bloedverlies de eerste echo met 10 weken, bleek ons hummeltje niet verder te zijn gegroeid dan 6 weken. Met flinke krampen heb ik veel bloed en stolsels verloren, dacht gister een kleine placenta te herkennen, en nu vloei ik nog behoorlijk na. De vk had gezegd dat met dit kleine formaat er waarschijnlijk geen herkenbaar vruchtje te zien zou zijn. Ik heb wel gezocht, luguber misschien, maar inderdaad niets gevonden.
    Nu vind ik dit heel moeilijk, dat er helemaal niets tastbaars is. Ik heb ook totaal geen kwaaltjes gehad deze keer, en het voelt nu alsof het er nooit is geweest. Daar heb ik het erg moeilijk mee. Is er iemand die dit herkent?
     
  2. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Allereerst heel veel sterkte. Wat ontzettend verdrietig meid :(
    Ik heb zelf op dat termijn geen miskraam gehad, maar ben wel bevallen met 15 weken. Het gevoel van een lege buik en lege handen herken ik wel. Er veel over praten hielp mij heel erg. Lukt het niet in je privéleven, kun je altijd je hart luchten hier op het forum, mocht dat goed voelen.
    Ik heb ook een brief geschreven naar ons overleden kindje, voelde ook goed.

    Misschien kun je een memory locket aanschaffen? Deze kan je zelf samenstellen en zo heb je nog een iets tastbaardere herinnering aan jullie verloren kindje. Ik weet natuurlijk niet of het bij je past, dus roep maar wat hoor ;)

    Heel veel liefs en sterkte toegewenst!
     
  3. Bianca26

    Bianca26 Lid

    8 sep 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meid! Ik zou deze week 11 weken zijn, na een prachtige echo na 7 weken gingen we afgelopen dinsdag vol goede moed heen. Ik zag het al gelijk dat er iets niet klopte en de vk bevestigde daf het vruchtje ongeveer met 9 weken is gestoren. Zo bizar! We stonden perplex, daarna kwamen pas de tranen. Afgelopen donderdag bijnde gyn geweest en heb ik pilletjes meegekregen, die bleken gelukkig niet nodig omdat de 'weeen' daarna zijn begonnen. Vanochtend heb ik alles intact uitgeplast, zag er echt heel raar uit! Wij willen zsm weer beginnen, t gevoel van leegte herken ik nu en die wil ik heel graag weer opgevuld hebben!
     
  4. Flapple

    Flapple Nieuw lid

    8 jan 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Het idee van een brief schrijven heb ik ook aan gedacht, en voelt goed.

    Beiden ook heel veel sterkte gewenst!
     

Deel Deze Pagina