Ex googlen

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnestralen, 6 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Heb je wel eens een ex opgezocht via internet. Was je bij het zien van de huidige staat blij dat je eraan 'ontsnapt' was of knaagde het toch een beetje omdat het er juist heel goed uit zag?

Vedra vindt dit leuk.
  2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja hoor ik heb weleens een ex gegoogeld, mijn eerste echte liefde toen ik 17 jaar was. We hebben een super leuke tijd gehad en kijk er met een goed gevoel op terug en ik ben blij om te zien en te lezen dat het met hem ook allemaal goed gaat.
    Ik heb ook nog een andere ex maar ben blij dat ik daar niet aan blijven hangen. Prima vent maar iets te boers voor mij ;)

Zonnestralen vindt dit leuk.
  3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    #3 Asil, 6 apr 2023
    Laatst bewerkt: 6 apr 2023
    Ja, gedaan, maar de ex in kwestie heeft geen social media. Ben verder gegaan door bij voormalige vrienden te kijken, en zijn zussen en moeder of er ergens foto's te vinden waren. Op 1 na niks kunnen vinden. En ook zijn zussen en moeder zijn spoorloos op het web.
    Toen op opa en oma gezocht, kwam een overlijdens bericht tegen van opa. Heb toen gezien dat hij getrouwd is en 2 kinderen heeft. Door mijn werk in de techniek bij toeval achtergekomen bij welk bedrijf hij werkt. Hij is verhuisd naar een andere provincie. En dat was het wel. Als ik het zo typ vind ik het al erg genoeg hahaha. Maar wilde van deze jongen gewoon echt weten of het goed met hem ging. Geen nare dingen oid. Ik ben gerust gesteld :).

Anderen die ik minder interessant vond ook wel eens opgezocht. Sommige zijn echt oud (lees minder goed uitziend) geworden. Anderen lijden nog precies hetzelfde leven als toen.

PS: 1 x goed uitgepakt om mijn ex te zoeken, want daar ben ik inmidels bijna 12 jaar mee :)

Vedra, Kolibrie2, Rizzoli en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.562
    3.895
    113
    Vrouw
    Ja zo af en toe doe ik dat wel eens :oops: mijn middelbare school vriendje, bijna 2 jaar mee samen geweest en bleek echt een psycho te zijn achteraf. Heeft me nog meer dan 10 jaar lastig gevallen nadien en echt crazy dingen gezegd (zoals dat ik mezelf dan maar moest ophangen toen ik het even zwaar had, dat ik een hier was want ik ging nog met veel andere mannen naar bed gaan volgens hem, was 16 toen). En vertoonde verdacht veel trekjes van een narcist volgens een nonkel die psycholoog is. Hij heeft me in die mate gekraakt dat ik erna tot mijn 27 geen man meer vertrouwde, en nu nog altijd bang ben hem tegen te komen, ben jaren bang geweest dat hij ineens achter me zou staan.
    Hij is nu getrouwd (arme vrouw), werkt op zee dus is wel telkens enkele maanden weg (toch nog iets goed voor z'n vrouw:oops:), is heel lelijk geworden met een mega lange baard.
    Ik vind hem nu dus vooral een zielig ventje, en toch kan ik het niet laten om om de zoveel tijd eens te kijken met wat hij allemaal bezig is.

Mijn andere 2 exen zoek ik eigenlijk nooit meer op, dat was kortstondig en van net voor ik man leerde kennen. De eerste van de 2 heeft me wel geleerd weer open te staan voor een relatie dus daar ben ik wel dankbaar voor. Ik hoop oprecht voor hen dat ze de liefde gevonden hebben en heel gelukkig zijn nu.

5. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    2 van de 3 exen heb ik als vriend op Facebook. :roflmao:
    En van de andere ex zijn ouders haha!

Mijn laatste ex (op fb) stuurt me ook elk jaar een fijne jaarwisseling via WhatsApp.
    In het verleden heeft hij me wel vaker WhatsApp berichten gestuurd, ik reageerde altijd heel koeltjes maar hij soms nog wel eens in een gesprek toch een hartje ofzo. Mijn huidige partner was not amused en vond dat niet ok (heel logisch)

Eerste ex heb ik op fb maar geen contact mee of nooit actief, geen idee.

Andere ex zijn vader en moeder liken vaak mijn fotos en berichten etc. Ze zijn erg vriendelijk nog na al die jaren, ik praat niet met ze ofzo.
    (Ik check mijn ex zijn fb wel eens)
    Ik was stapel verliefd, en helemaal kapot toen de relatie over was.
    Ik ben er op alle punten zoveel op vooruitgegaan, behalve op financieel gebied (die gozer had echt een top salaris) maar geen haar op mijn hoofd die er ooit overna zou denken om hem terug te willen o.i.d.

Ik zou trouwens geen enkele ex terug willen of geen spijt dat het over is ofzo.
    Ze zijn inmiddels allemaal dik, lelijk, en eentje heeft een micro penis. :oops::oops::oops:

Sunflowerr, jade2011 en Zonnestralen vinden dit leuk.
  6. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.882
    6.408
    113
    Ja, bij eentje schrok ik ervan hoeveel hij op mijn man lijkt - had ik me nooit eerder zo gerealiseerd. En een ander vind ik er nog steeds ontzettend leuk uitzien, haha, als ik z’n ogen zie, smelt ik al. Nooit lastig uit elkaar gegaan, ‘t was gewoon telkens wel duidelijk dat we allebei een andere kant op gingen, en dat was ok. Ik heb alleen maar leuke herinneringen eraan, dus kan gewoon terug zwijmelen, maar ook inzien dat het toch niks ging worden op langere termijn.

7. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Zag pas geleden een filmpje met de text:

Have you ever wondered why your ex is your ex? Ex as in EXpired, EXperience.

Die vond ik zo goed. Mijn ex voor mijn vriend was echt de ideale schoonzoon en de ideale man. Op papier klopte het helemaal. Maar mijn gevoel ontbrak. Toen ik het uit maakte was iedereen in schock. Maar ben mijn gevoel achterna gegaan. Uiteindelijk de juiste keuze :)
    Ook voor hem, want na mij is hij zijn vrouw tegen gekomen en die 2 (ken haar) horen echt bij elkaar.

8. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Vaak zal dat wel zo zijn. Maar voor een deel gaat het er ook om hoe je op dat moment in het leven staat en of dat samen gaat.

Asil vindt dit leuk.
  9. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Een scharrel-ex van mij is getrouwd en hun zijn onze beste vrienden. Onze mannen bleken elkaar nog te kennen van vroeger en omdat het tussen ex en mij nooit serieus is geweest is het ook nooit ongemakkelijk geweest gelukkig.

Andere ex zijn we nog goed bevriend mee, geweldige lieve kerel, maar gewoon niet voor mij.

Heb wel eens een ex opgezocht gewoon om te kijken hoe het met hem ging. Is hij nog steeds alleen. Snap er niks van, was zo'n lieve kerel. Hoop echt dat hij nog eens een leuke vrouw tegen het lijf loopt.

10. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Doe ik zeker wel eens. Heb 2 serieuze exen. Eentje is niet te vinden op social media. De andere zijn meerdere dingen over te vinden en die zijn niet goed. Maar die kerel is ook echt harstikke gestoord (zwaar verslaafd etc). Kwam laatst op Funda het huis van zijn stiefvader tegen waar hij in woonde. Toen moest ik dus echt wel even lachen dat hij eindelijk eruit is gezet (politie en gemeente etc waren er al jaren mee bezig). Aan de andere kant irriteert het me mateloos dat hij nog gewoon vrij rondloopt (veroordeeld voor een verkrachting in 2018, meiden gestalkt, buurt geterroriseerd, mij mishandeld en bij me ingebroken etc).

11. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Klopt, ik ben nu 12 jaar samen met een ex en de eerste keer zaten we gewoon niet in dezelfde levensfasen. Wat een mazzel dat ik hem dus wel op hyves op zocht. Liefde van mijn leven ♥

12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Wat een kwal :eek:

Mim89 vindt dit leuk.
  13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    Echt exen heb ik niet. Bij de 1e relatie blijven hangen :D maar van de 2 jongens waar ik als puber heftig verliefd op was woont er 1 zo dichtbij dat ik zn dak kan zien. Hij is goed terechtgekomen :p
    De andere is op fb wel te vinden maar weinig boeiends. Getrouwd, 3 kindjes

WWJD vindt dit leuk.
  14. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik googlede laatst een ex omdat ik dacht dat ik 'm had gezien, en die bleek overleden. :(

15. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik dacht dat ik misschien een zeldzaamheid zou zijn, maar hier ook geen ex. Eerste en enige relatie en nu bijna 12 jaar getrouwd.

toch3 vindt dit leuk.
  16. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Dat is nog zacht uitgedrukt :|

17. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ik hoef mijn exen niet te Googlen. Ik heb met allemaal nog af en toe contact via WhatsApp of FB

18. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Wat heftig. Je hebt toch geschiedenis samen en om er dan zo achter te komen :(

19. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.192
    1.053
    113
    Vrouw
    Ik heb geen ex en haha maar ik kijk wel eens naar oud klasgenootjes ofzo.

20. Zwaangerevrouw

Zwaangerevrouw Actief lid

22 sep 2021
    138
    88
    28
    Vrouw
    ja en leuk om te zien dat hij niet goed is "opgeknapt" een beetje lelijk zelfs.

Asil, GossipGirlxoxo en Zonnestralen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina