Geslachtbepaling

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tassie11, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Ik ben nu 16 weken zwanger en we gaan zaterdag een geslachtbepaling doen.
    Ik vind het echt zo spannend!
    Mijn gevoel in de hele zwangerschap zegt al dat het een jongetje word. Iedereen om mij heen denkt dat ook. En als ze zaterdag zeggen dst het een meisje word moet ik denk ik wel even omschakelen hihi.
    Alles is natuurlijk welkom en als het maar gezond is. Dat staat voorop.
    Het is ons eerste kindje dus alles is zoiezo al spannend.
    Volgens mij heb ik vorige week voor het eerst de baby gevoeld. Zo speciaal. Dacht eerst zal wel niet de baby zijn maar bleek toch echt de baby te zijn.
    Bij wie klopte het gevoel qua geslacht. En wanneer hebben jullie geslachtbepaling gedaan. En hoe hebben jullie dit bekend gemaakt. Ben zo benieuwd

2. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Spannend he! Wij hadden een meisje al voorgevoel, toen we de 12 weken echo hadden zei ze dat het voor 75% een meisje is. Dus ik nam met de 14 weken echo de geslachtsbepaling mn moeder mee en mn zusjes en dan mn man. Denkend dat ik ze er maar gewoon bij zal betrekken en zij samen met ons een bevestiging krijgen dat een meisje wordt. En toen... Bleek het een jongetje te zijn geworden! Een heel gaaf moment 😂👼🏻❤️ Zeker even omschakelen, maar na 2 dagen drong het echt door.

3. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Wij zaten te denken om een ballon te vullen met ol confetti in de kleur van het geslacht. En die open te prikken thuis met iedereen er bij.

4. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Ik zei toen ik zwanger was van van mijn eerste direct al dat het een jongen zou zijn. Ik was er 100% zeker van.. en het klopte ook nog! Nu ben ik weer zwanger maar dit keer geen idee.. vaak gedacht dat het een meisje werd maar de laatste tijd denk ik vaker dat het toch een jongen is! 4 mei weten we het pas.

Wij hebben toendertijd cupcakes gebakken met een blauwe binnenkant.

5. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben vanavond een geslachtsbepalende echo en wij zijn er ook 100% van overtuigd dat het een jongetje is! We zeggen ook steeds, als het een meisje is, schieten we in de lach! De meeste mensen om ons heen denken ook een jongetje.

Als het een meisje blijkt te zijn vanavond, zal het echt even schakelen zijn ;)! Dit zegt verder niets over een voorkeur van het geslacht, met een meisje zijn we net zo blij! We hebben gewoon een heel sterk voorgevoel.

Wij gaan het dit weekend bekend maken aan onze familie d.m.v. een taart!

6. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0

Oh wat spannend! Wanneer laat je het hier weten 😁

7. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Deze kun je ook online kopen, die grote zwarte ballons gender balloons of zo 😍

8. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Flowelover maar zaterdag hebben we geslachtbepaling en zondag de bekendmaking dus denk niet dat we die dan al binnen hebben xo snel haha

9. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Das risico indd, ik hou het hier in de gaten 😁

10. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    We zaten goed met ons voorgevoel, het is een jongetje! :D

11. Roodwang83

Roodwang83 Actief lid

12 okt 2015
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lace, wat leuk zeg...een jongen.

Wij over 2 weken een afspraak. Manlief en ik denken een jongen terwijl de rest vd familie en onze vrienden zeker weten dat het een meisje wordt. Ik ben erg benieuwd, zo leuk!

12. Magree

Magree Actief lid

6 okt 2015
    138
    0
    16
    Vanaf ik een positieve test had wist ik het met alle zekerheid, een jongen!
    Iedereen zei een meisje maar mama had gelijk!

13. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0

Zoontje! Wat leuk 😍

14. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    Ik heb de echo straks om half 5. Mijn man denkt een meisje en mijn moeder en dochter denken een jongen. Ik heb echt geen flauw idee. Bij mijn dochter had ik wel het geslacht goed en de geboortedatum. Ben wel heel anders zwanger dan bij mijn dochter. Dus wie weet. Vind het echt spannend :D

15. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Iedereen dacht dat we een jongen zouden krijgen. Mijn ouders, zijn ouders en familie echt iedereen. M'n moeder zei zelfs;ik eet m'n schoen op als 't een meisje wordt.
    Alleen ik dacht dat een meisje zou gaan worden. Mijn vriend dacht een jongen naar wilt heel graag een dochter.

Mijn gevoel klopte dus! Geslachtsbepaling gehad bij 15 weken en een beetje dacht ik.

16. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    En? 😍👼🏻🙏🏻

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb vandaag de geslachtsbepaling gehad. Mijn voorgevoel klopte en mijn man dacht een jongen.

Wij krijgen nog een prinsesje in ons gezin en wij zijn compleet.

18. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Tassie11, en? ;) J of een M?

19. Mammavanmeisje

11 feb 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf mijn positieve test voelde ik al dat het een meisje was, en het klopte :D we hebben gewoon gewacht tot 20 weken trouwens

20. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    Wij krijgen een jongen :D Was ook niet te missen.

Deel Deze Pagina