Naast ons TV meubel stond voorheen de subwoofer (of hoe dat ding ook heet) van onze home cinema set. Deze hebben we inmiddels niet meer omdat we zo'n soundbar oid willen aanschaffen. Nu stond dat ding juist wel mooi voor een stopcontact en netwerk gebeuren waardoor die uit het zicht waren. Nu dat ding weg is blijft er dus een lelijke open plek over met een stopcontact en draden. Ik wil hier dus iets neer zetten maar wat??? Opties die ik bedacht had: - Een opbergmand. Riet of zo maar ik kan echt niets leuks vinden! - Een poef, maar die is meestal te laag en daarbij komt dat we 2 meter verderop ook al een poef hebben staan (al geprobeerd op die lege plek te zetten maar dat ziet er niet uit) - Een plant in pot maar dat is ook niets omdat aan de andere kant al een plant in pot staat en die wil ik daar echt houden die staat daar mooi. En dan twee planten in potten zo vlak bij elkaar is niet echt mijn ding zeg maar.... - TV meubel opschuiven is ook geen optie want dan kloppen de verhoudingen met de zithoek niet meer (ja wat dat betreft ben ik een zeur haha) En toen waren mijn ideeën op. Hebben jullie nog goede ideeën?? Ik heb een foto van de lege plek en wat foto's van de woonkamer toegevoegd zodat je ziet wat onze stijl is. Deze is nogal rustig met zo weinig mogelijk tierelantijntjes. Een beetje industrieel.
Misschien een grote lantaarn? Of een paar lantaarns.. Zoiets als dit: http://www.gewoonknus.nl/uploads/product/499-2.jpg Of een grote mand waar je bv speelgoed in kan stoppen http://cdn.flying-tiger.nl/uploads/c_product/1001026_picture_2257_3.jpg http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/branas-mand__0109183_PE258821_S4.JPG Of een tafeltje waar je een blad met kaarsen op kunt zetten
Ik zou ook voor een lagere plant gaan. Dat rekje wat Koon noemt is ook ontzettend leuk! Of wellicht een rieten / gevlochten mand waar je een gebreid kleedje of zo een "vachtje" ter decoratie op legt? En trouwens...wat een super mooi huis!!
Wauw veel reacties al Allereerst dank jullie voor de complimentjes! We zijn er ook echt super blij mee het is helemaal naar onze zin nu! Booey: Haha nou het is nu wel extra opgeruimd ivm poetshormoontjes maar over het algemeen probeer ik het wel zo opgeruimd te houden ja! Dochter heeft ook een speelkamer/hoek dus het speelgoed is altijd mooi opgeborgen Haha vriend in boxer! Goed plan maar aangezien die nogal veel werkt zit ik nog veel te vaak naar zo'n lege plek te kijken Toch een plant ja...?? Haha ik ben echt geen planten mens en ben al blij dat de planten die ik nu heb nog steeds leven...... Maar misschien toch wel een optie ja, in een zelfde soort pot als de plant die aan de andere kant staat. Thanks DenDQT! Het is een love or hate vloer. De één vraagt zich af of er nog een vloer in de woning komt en de ander vind hem geweldig Koon: Zo'n rek is ook wel een goed idee ja! Alleen niet in het wit, maar zal eens kijken of zoiets er in meerdere kleuren is. Ashleyp: Ja dat had ik ook zo'n beetje in mijn hoofd, een mand of iets met zo'n kleedje er half over en dan nog een kussen of zo er in! Maar ik kan dus niets vinden wat een beetje in de buurt komt van wat ik in mn hoofd heb zeg maar
Een mooie sokkel/pilaar met een mooie pot met plant erop, ik heb op mijn sokkel een mooie pot met takken erin en nepbloemetjes erdoorheen en lichtjes.
Mooie vloer hebben jullie zeg! Wat ik in zo'n hoekje heb staan is een rieten mand (zit alle bedradingen in van tv) en daarvoor een oud melkkrukje met een bloemen dingetje erop. Onder het krukje staan mijn oude geboorteklompjes. Aan de andere kant van tv kast heb ik een mooie kandelaar staan. Ik zag trouwens iets leuks van de action zal even kijken of ik het kan vinden maar zoiets vind ik ook leuk voor zo'n hoek. Ga het even opzoeken...
Wij hebben ook zo'n hoek en daar staat een lamp met van boven tot onder van dat rijstepapier. Van de ikea komt ie.
Ik zou er een leuke mand neerzetten. Ben zelf nogal van de plaids en zou die er leuk in doen Bekijk bijlage 356312