In verband met bloedverlies vanaf vrijdag vandaag de verloskundige gebeld om te kijken of we de echo (gepland op 16 juni) niet wat konden verplaatsen. Ik had zelf eind deze week in gedachten maar ik werd terug gebeld dat ik al om 1 uur vandaag terecht kon. Ik ben dus geweest. Op de echo was geen vruchtje te zien, maar het het baarmoederslijm kwam wel overeen met mijn termijn (5w5d) Verder zag ze wel wat bloed zitten (zeg maar in de kop van de peer als je je baarmoeder voorstelt als een peer). Dit kon van een hematoom zijn. Na aanleiding van het bloedverlies was het waarschijnlijker dat het is een miskraam is. Verder vertelde zij dat in deze periode het vruchtjes ook wel opeens kan gaan groeien. Dus volgende week woensdag ga ik nog een keer terug. Als er nog "niks' te zien is was het dus zeker een miskraam. Wie van jullie heeft met dit termijn ook een echo gehad en wat was er toen te zien? Ik had namelijk wel verwacht een zwangerschapsring of iets dergelijks te zien, in geval van een nog intacte zwangerschap? Of hoeft dat helemaal niet. Ik ga er van uit dat het bij mij gewoon mis is en er daarom niks te zien was, maar ik ben toch benieuwd naar jullie ervaringen. Groetjes
Niet echt wat je wilt horen, maar bij mij was rond die tijd een kloppend (nog wel langzaam) hartje te zien met vruchtzak enzo. Maar goed, de verloskundige zei toen wel dat je meestal nog niet zoveel ziet op die termijn, dus het zou alsnog goed kunnen komen bij je denk ik! Heb je snel weer een echo?
Volgende week woensdag. Dus het is afwachten maar ik denk niet dat het goed gaat. Geen hartje oke, maar helemaal niks te zien is gewoon niet goed , lijkt mij. Het liefst kruip ik vanavond op te bank met een glaasje wijn, een lekker hapje en netflix aan. Maar goed
Bij mij 1 dag later dan jou toch al een mooi zakje met een ienie mienie puntje erin en flikkering van hartje. Was wel nog te klein om hartslag te meten. Normaal zou je wel al een vruchtzakje moeten zien.
Bij mij met 5.4 een vruchtzakje (2 zelfs -vanishing twin) te zien en in het ene vruchtzakje een restje dooier met zwangerschapsring. Ik vind helaas je verhaal niet zo positief klinken