Hahah dromen over mij, wat grappig en schattig tegelijk! Ben je nog flink ongesteld? Hoop voor je nu wel op een normale cyclus met een ei! Ik heb afgelopen dagen gezellige dagen gehad, nu maar hopen dat het goed genoeg is geweest ben benieuwd. 19 oktober is mijn NOD.
Haha, ja ik droom altijd over van alles . Maar laatst had ik jou een bericht gestuurd ‘s avonds voordat ik ging slapen en die nacht droomde ik dus over jou. Blijkbaar moesten m’n hersentjes dat nog verwerken ofzo , Spannend, over 10 dagen kan je dus al testen! Ga weer hard voor een positieve test duimen . Mijn ongesteldheid is gelukkig weer bijna afgelopen. Mag ook wel, want morgen is het alweer een week geleden dat het bloeden begon. Deze menstruatie leek trouwens wel weer op mijn ‘vertrouwde menstruatie’ qua bloedverlies en migraine aanvallen... De vorige menstruatie na mijn mk was wel hevig, maar verder totaal geen migraine. Dit is iets wat ik echt heel raar vond, want ongesteld zijn en migraine gaan normaal hand in hand . Deze menstruatie wel weer veel last, dus wat dat betreft lijkt alles weer normaal... Donderdag ga ik beginnen met ovulatietesten. Zit dan op cyclusdag 10. Ben benieuwd of er nu wel een licht tweede streepje zichtbaar is! Vorige keren waren de testen telkens spierwit, maar dat is achteraf gezien wel logisch met die menstruatie die ineens kwam...
Nou ben benieuwd met je testen, hopelijk weer op normale termijn je ei! Vaag toch he wat je lijf allemaal doet, blijkbaar toch even van slag ofzo.
Ja zeker vaag... Terwijl ik na m’n miskraam toch een normale cyclus heb gehad. Heb toen echt duidelijk m’n eisprong heb gevoeld incl vruchtbaar slijm. Maar goed, hoop nu maar dat nu echt alles weer normaal is . Hoe gaat het met jou? Is het wachten moeilijk of valt het mee?
Vaag he? Zo zie je maar dat je lijf doet wat het moet doen, alleen soms niet wat wij willen haha. Ja gaat goed, merk dat ik het nu wat makkelijker kan loslaten, dat ik over 8 dagen al kan testen is zo van ohhhh oke prima hahahha
Haha, nou wel spannend! En fijn dat je het wat makkelijker kan loslaten, maakt het wachten wat draaglijker . Nou ik heb vandaag al het eerste vruchtbare slijm gespot, dus hopelijk is dat een teken dat er een ei in de maak is . Zal nog wel een paar dagen duren voordat m’n eisprong is, maar was al blij om dit te zien haha. Morgen begin ik met ovulatietesten, ben benieuwd .
Zie nu dat ik helemaal niet meer heb gereageerd Heb je je ei al gespot? Ik kan woensdag testen. Ben benieuwd. Heb mij ook voorgenomen niet eerder te testen dan woensdag. Voel wel allerlei steekjes in mijn buik, maar dat had ik de vorige ronde ook dus verwacht er niet teveel van
Spannend hoor! Hoop op goed nieuws, heb er alle vertrouwen in . Mijn ei is in zicht! Had de afgelopen dagen lichte streepjes (daar was ik al blij mee, aangezien ik de vorige keer alleen spierwitte ovutesten had), maar zojuist was de streep breder en duidelijker! Was helemaal blij, terwijl hij nog niet eens positief is hahaha. Maar na mn vorige cyclus was ik bang geworden dat ik straks weer na een paar dagen ongesteld zou worden... Gelukkig lijkt mijn eisprong onderweg te zijn .
Jeuujjjj wat fijn dat je ei onderweg is! Ik was ook zo happy! En nu nog meer happy! Vanmiddag een positieve test in mijn handen, je dromen zijn echt werkelijkheid Ben wel verkouden en soort grieperig gevoel, heel heeeeeel erg kkkkkoud! Net een bad genomen maar ben echt niet warm te krijgen. En zoooo moeeeeeeeee, dacht ook slecht slapen en verkoudheid... is iets meer aan de hand Haha. 6 nov echo en intake, man wat vind ik het spannend! Ben echt bang.
Wow, wat geweldig! Gefeliciteerd!!! Echt een mooie test al! Haha ja grappig dat sommige dromen blijkbaar geen bedrog zijn . Balen van je verkoudheid . Maar heb weleens gelezen dat je weerstand tijdens de innesteling omlaag gaat, omdat je lichaam zich helemaal focust op deze taak... Dus ook wel weer een goed teken dat je lichaam dus hard aan het werk is geweest . Spannend, 6 november! Weer op het volgende wachtbankje dus . Snap dat je bang bent, logisch ook... Maar probeer je genieten en te vertrouwen op je lichaam. Je hebt ook al echt een mooie test, terwijl je 2 dagen voor NOD zit! Ik ga uiteraard weer duimen voor je. En wie weet droom ik wel over je mooie echo . Ja ik hoop dat mn ei snel komt nu... Zit al op dag 14, dus mooie tijd . Mijn vriend voelde zich vanmiddag niet zo lekker en ik zei toen: “nee hè, kan ik er deze week echt niet bij hebben hoor.... M’n eisprong komt eraan “. Maar hij voelt zich weer goed, dus vanavond alvast gezellig maken haha. Nou doe lekker rustig aan hè! En geniet van dit fantastische nieuws!
Lief! Dank je wel! Nou mijn weerstand is compleet 0. Heb een virus op mijn keelamandelen, die zijn flink opgezet en rood en vooral pijn met slikken. Bah. Gisteren de hele dag met koorts op bed gelegen. Hoop dat het snel weg is, nog weinig kwaaltjes dus dT maakt mij ook weer zo onzeker. Maar vanmorgen nog en test gedaan en lijkt mooi op te lopen. Oeehh benieuwd wanneer je ei is dan! fij dat vriendlief zich weer goed voelde, je wilt geen moment missen
Wat ontzettende rot van dat virus! Sterkte!! En wat een prachtige testen zeg! Dat je weinig kwaaltjes hebt zeg natuurlijk niks, maar snap dat het je onzeker maakt. Zou ik ook hebben hoor, ook al zeggen 1000 mensen dat het niks betekent . Toch heb je wel echt hele mooie testen, dus probeer je daar aan vast te houden! Ik had trouwens gisteravond toch een helse pijn van mijn eisprong. Lag helemaal krom. Heb nog nooit zo een pijnlijke ovulatie gehad, wist niet waar ik het zoeken moest. Wat dat betreft geen ovutest nodig . Qua ovulatietesten denk ik dat ik met testen mijn lh piek gemist heb. Kon maar 1x per dag testen rond 17:00 uur namelijk... Eergisteren had ik de donkerste streep tot nu toe en gisteren werd hij alweer lichter. De dagen ervoor ook echt heeeel licht streepje, dus denk dat die test van eergisteren mijn aankomende ei liet zien. Gisteravond had ik die vreselijke pijn rondom mijn eierstokken en na een uur was dit weg, dus denk dat daarna mijn eisprong is geweest. Beterschap! Hoop dat je je snel weer goed voelt!
Lijkt er inderdaad op dat je je ei hebt gemist, maar die pijn kan heel goed een ei zijn. Laat het maar een grote zijn die snel bevrucht wordt Wat zou dat leuk zijn zeg en zo gegund!
Haha, ja hoop het! Jij had ook deze ronde zoveel pijn toch? Blijkbaar was het wel een goed ei gezien je zwangerschap . Ik hoop dat ik over twee weken net zo een mooie test als jij heb . De komende dagen nog maar even extra vaak gezellig maken voor de zekerheid en dan heel hard duimen haha. Je mag nu zeker alleen paracetamol slikken tegen dat virus?
Ja mijn ei deed ook echt extreem veel pijn... dus wie weet! Zou het zeker gezellig maken, ik hoop ook zo voor je dat je over 2 weken idd ook zulke mooie testen mag hebben. Ja helaas alleen paracetamol. Maar merk dat het vandaag iets beter gaat dan gisteren.
Hoi! Hoe gaat het nu met je? Hopelijk ben je helemaal opgeknapt . Hier gaat het wel goed nu. Heb de afgelopen dagen echt hele erge migraine gehad, was vreselijk. Neem natuurlijk geen medicatie in en al helemaal niet na mijn eisprong. Maar gaat nu weer goed gelukkig. Hoop ook echt op een mooie test binnenkort! 31 oktober is mijn NOD, maar denk dat ik wel eerder test tegen die tijd
Gaat goed hier hoor. Gelukkig beter dan afgelopen week. Oh vreselijk toch die migraine. Pffff went nooit denk ik. Spannend! Nog goed een week. Vandaag de laatste Kruidvat test gedaan, hij knalt van het testding af Hopelijk is dit een goed teken.
Zo dan, die knalt echt van het scherm! Teststreep is gewoon donkerder dan de controlestreep . Hoop ook dat het een goed teken is. Je testen lopen in ieder geval snel op en de teststreep kan gewoon niet donkerder worden nu, haha. Gelukkig gaat het weer beter met je. Nee aan die migraine wen je inderdaad niet echt . Had zo een pijn dat ik bijna mijn medicatie wilde innemen, maar bedacht toen dat ik er sowieso spijt van zou krijgen dus heb door de zure appel gebeten . Pfff ja nog een week wachten! Ben nu alweer gefocust op alles wat ik rondom mijn baarmoeder voel... En zit nog maar op 5 dpo.
Vreselijk zeg, maar hopelijk voorlopig de laatste voor je. Spannend. Wil je eerder testen of wacht je echt je NOD af?
Haha, ja hopelijk de laatste inderdaad! Ik wil denk ik zondag de 29ste testen. Twee dagen te vroeg, maar als ik zwanger ben is er vast wel iets te zien . Heb jij trouwens iets van innesteling gemerkt? Ik bij de vorige twee zwangerschappen wel, dus ben benieuwd of dat bij een volgende zwangerschap weer zo is .