Lege vruchtzak 8 weken echo :'(

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lana1986, 5 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Vreselijk is het om het mee te moete maken. Heel veel sterkte meid en dat je het maar snel een plekje mag geven want vergeten doe je helaas nooit meer.

Ik vind overigens dat je wel een kindje verliest niet alleen een vruchtzakje zo zag ik het altijd. Het kindje is alleen in een vroeg stadium al gestopt met groeien. Ik vind de opmerking van mensen die zeggen gelukkig was het maar alleen een vruchtzakje echt een dooddoener.

2. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Heel veel succes zo! Ben aan het duimen voor je. Hoe gaat het nu? Nog last van bruinverlies gehad?

Vaatdoek vindt dit leuk.
  3. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Lief! Dank je wel!

Gaat op zich wel. Nog wel wat verlies maar echt minimaal. Met papiertje stukje naar binnen gaan was het iets meer maar niet dat het hele papier onder zit ofzo.

Hoe is het met jou?

4. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Dank je wel! Ja ik wacht nog sowieso een week. Hoop dat het tegen die tijd al vanzelf is gekomen. Ik heb eigenlijk geen hoop meer op een goede uitkomst. De gynaecoloog zei namelijk dat het vruchtzakje ook al was ingedeukt, dus verwacht eigenlijk dat het niet heel lang meer kan duren...

Is bij jou de miskraam uiteindelijk vanzelf gekomen? Ik vind wachten zo lastig, wil vooruit kijken :(. Maar snap wel dat wachten het beste voor m'n lichaam is.

5. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Nou hopelijk betekent dat bruinverlies niks! Zolang je geen krampen en/of helderrood bloedverlies hebt kan het nog onschuldig zijn.

Met mij gaat het wel... Nog geen tekenen van een aankomende mk. Bij elk steekje in m'n buik hoop ik dat het eraan komt. Ben gister nog naar de fysio gegaan om alles los te gooien en m'n bloedcirculatie weer een boost te geven. Maar tot nu toe niet geholpen.

Sterkte met wachten!

6. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Lief, dank je wel.

Ja, je hebt gelijk wat betreft het verliezen van een kindje. Zo voelt het ook, hoewel ik het kindje al veel eerder ben verloren. Fysiek gezien verlies ik straks 'slechts' de lege vruchtzak. Desalniettemin maakt het voor mijn verdriet niet uit.

Toen m'n vriend het nieuws tegen z'n ouders vertelde zei hij: 'nou ik zal het maar gelijk zeggen, ze is niet zwanger'. Wat ben ik daar boos om geworden later zeg. Hij bedoelde het absoluut niet zo en het speet hem vreselijk, maar op dat moment vond ik het echt niet kunnen. Het leek net alsof mijn zwangerschap dus niet echt was, omdat ik een lege vruchtzak heb :(.

Zo te lezen aan je verhaal heb jij dit ook weleens meegemaakt :(. Hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven.

7. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113

Ochh ja hij bedoelde het niet zo maar het komt echt als een messteek binnen. Ik heb dat ook achteraf een x gehoord. Is zo pijnlijk. Ja ik heb het vorig jaar helaas meegemaakt maar liefst 3x in 1 jaar.

8. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Helaas, ook voor mij een Missed Abortion. :(
    Heb pillen meegekregen al ik nu steeds meer buikpijn krijg.

9. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Ahh nee wat ontzettend verdrietig :cry:. Heel veel sterkte met dit verlies :(. Doe rustig aan en neem je tijd om dit te verwerken. Ga je gelijk de pillen nemen of kijk je het nog even aan? Nogmaals sterkte. Hele dikke knuffel!

10. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Wat enorm verdrietig..geen woorden.

Heel veel sterkte! :(

11. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ik kijk het nog even aan. Als ik zondag nog geen helder bloed heb ga ik pillen starten. Probeer vandaag en morgen ook nog te genieten van mijn zoontje.

12. NieTa

NieTa Bekend lid

26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Vaatdoekje heel veel sterkte had op een andere uitkomst gehoopt voor je.

Dan besef ik des te meer wat een wondertje deze kleine Is, omdat die het wel gered heeft.

Lana1986 en vaatdoekje ik hoop dat jullie dit snel een plekje kunnen geven en jullie snel weer een positieve test in handen hebt.

13. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Ja groot gelijk heb je. Nogmaals heel veel sterkte. Ik vind het zo erg voor je. Het is gewoon zo oneerlijk en vreselijk :(.

14. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    #74 Lana1986, 11 aug 2017
    Laatst bewerkt: 11 aug 2017
    Dank je wel, lief!

Nog een hele fijne zwangerschap trouwens! Geniet van het wondertje in je buik :).

15. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Klopt helemaal.

Het lijkt bij mij echt begonnen te zijn nog zonder pillen, verlies nu helderrood bloedverlies en krampen worden erger.

Hoe voel jij je? Nog geen krampen oid?

Het is zwaar klote, maar nu heb ik zoveel troost aan mijn lieve kleine binkie! En veel afleiding, dus doet mij goed.

16. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Jeetje wel snel ineens dat bloedverlies! Hoe voel je je daaronder? Je hebt nog nauwelijks aan het idee kunnen wennen na het nieuws vanmorgen en nu al bloedverlies... :( Hoop wel dat het snel achter de rug voor je is. Lang pijn lijden is ook niks.

Gelukkig dat je zoveel steun aan je lieve binkie hebt! Heb ik ook met mijn dochter :). Laatst was ik aan het huilen en zei ze: 'mama is verdrietig' en gaf vervolgens een dikke kus. Daarna zei ze: 'mama voelt zich gauw weer beter'. Echt super lief en voel me zo dankbaar met m'n meisje!

Ik heb helaas nog geen krampen of bloedverlies. Ik zeg helaas, omdat ik nu op een punt ben verder te gaan... Vooruit te kijken. Ik wil ook weer snel zwanger zijn. Ik voel soms wat steekjes hier en daar, maar niks zet door. Wel verlies ik bruin bloed, maar dat verlies ik al wekenlang...

Huismuisie vindt dit leuk.
  17. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Stom dat het zo klinkt, maar eigenlijk ben ik nu blij met het rode verlies. Ik hoop dat het snel achter de rug is. Af en toe flinke krampen. Net ook wat stolsels verloren. Sorry voor de details. Bah bah. Maargoed.

Inderdaad je wilt verder.
    Vervelend dat het bij jou niet wil zeg.
    Misschien een idee maandag te bellen en starten met pillen? Je kunt weken zo doorlopen als het niet los wil laten.
    Vervelend meis. Bah!

18. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja dat ingedeukte zei de vk bij mij ook. Nee ik heb uiteindelijk geen MK gekregen maar een kindje

Dat is het verrotte. Je kan geen hoop hebben maar er zijn wel verhalen van mensen die precies hetzelfde hebben gehad.

Er is een zelfse topic hier ergens en daar was iemand die de pillen had genomen en uiteindelijk toch een 'goede' zwangerschap verloren. Ik denk soms wel eens wat als ik toen gelijk die pillen jad gevraagd. Had ik mn zoontje nooit gehad.

Bij mij bleek dat ik een wat gekantelde bm had. Waardoor het beeld vertekende. Het ingedeukte van de vruchtzak is waarschijnlijk het vruchtje geweest bij mij.

Anyway ik wil je echt geen valse hoop geven. Maar het klinkt wel hetzelfde als toen bij mij.

19. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je? Is het al achter de rug of verlies je nog wel bloed en stolsels? :(

Klinkt helemaal niet stom dat je blij bent dat het nu komt hoor. Kan je ook weer vooruit kijken straks.

Ja ik hoop elke keer als ik naar de wc ga dat ik iets zie, maar helaas... Donderdag moet ik naar de gyn, dus probeer het tot die tijd uit te houden. Ben namelijk nogal bang voor die pillen, hoewel ik ook weer van vrouwen lees dat het soms best meevalt. Tja, pijn is natuurlijk een subjectief iets en een pretje zal het sowieso niet zijn...

20. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Jeetje wat een bijzonder verhaal bij jou zeg! En wat ontzettend fijn dat je nooit die pillen hebt ingenomen. Moet je toch niet aan denken dat je een goede zwangerschap voor niks afbreekt...:eek: Dat topic van diegene heb ik gemist denk ik, maar wat vreselijk zeg! Zou echt mijn nachtmerrie zijn. Maar zagen ze trouwens bij jou dan ook echt een lege vruchtzak zonder dooierzak met 8 à 9 weken?

In mijn geval denk ik niet dat het nog een goede afloop zal hebben:( Ik heb nu drie echo's gehad, twee keer inwendig bij de vk en een keer uitwendig bij de gyn. De gyn had een apparaat waarmee hij ook bloedsomloop kon zien en bij mijn vruchtzakje was echt niks te bekennen :cry:. Maar ik moet donderdag toch weer naar de gynaecoloog. Neem aan dat ik weer een echo heb voordat hij die pillen meegeeft...

Deel Deze Pagina