aankomende miskraam of?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sannehai, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames ik heb even een vraagje

ik heb op 1 januari een heel licht streepje gehad, nou gisteren was het streepje echt duidelijker en staat hij ook in mijn album. (heb een heleboel verschillende testen tussendoor gedaan en ook daar een streepje te zien)

dus wij helemaal blij joepie zwanger :D

maar nu vandaag al heel de dag bruinverlies en roze verlies? en een zeurderige buik....?

is dit het begin van een vroege miskraam?

ik hoop het echt niet maarja zie het ook niet echt positief in....

iemand een idee...? ik mag morgen bij de ha langskomen dus ik ben benieuwd..

ga zo ook nog maar even testen...hopen op een 2e streepje...:S

groetjess

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meid,

Ik hoop voor je dat het geen slecht teken is, maar afscheiding kan voorkomen. Tenslotte zou je normaal gesproken ongesteld moeten worden dus ongiklachten kunnen er ook een beetje bij horen.
    Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.
    Mocht het niet goed zijn, dan denk ik niet dat de test al negatief is.
    Al was hij mij mij 3 dagen na bloedverlies al negatief.

Succes meid en hou me op de hoogte!

3. Sannehai

hoi hoi

ik hoop ook dat het goed gaat ... we zullen zien :)

4. Sannehai

hoi...

net dus toch de test gedaan...

Veeeeeeel minder licht streepje dan bij de vorrige testen en die waren zelfs al licht...:S

lijkt me toch echt niet goed... khad namelijk ook echt een paar uur van te voren niet geplast enal...en ook niet veel gedronken...:S :(

5. Sannehai

iemand misschien nog een idee....?

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jouw test is wel heeeeeeeeeeeeeeeel licht, dus ik denk dat nu verder testen niet veel zin heeft. Zoals hierboven ook al is beschreven kan meer afscheiding inderdaad voorkomen. Ook brui en/of rozeverlies.
    In dit termijn van de zwangerschap zegt het eigenlijk nog helemaal niets. Het kan wel 2 kanten opgaan natuurlijk.
    Ik zou als ik jou was, vrijdag weer testen. Dan moet de test zeker weten veel donkerder zijn. Tot die tijd zit er helaas niks anders op dan wachten... :( Ik ga voor je duimen dat alles gewoon goed is!

7. idioootje

idioootje Lid

29 dec 2008
    34
    0
    0
    Assistent Accountant
    Achterhoek
    Misschien dat je beter 's morgens vroeg kunt testen, dat wordt ook altijd geadviseerd.
    Als je eerst een licht streepje had en nu nog minder; volgens mij kan het toch niet zo snel weg zijn uit je lichaam? Ik heb 24 dec waarschijnlijk met 5 wk een vmk gehad, maar t hcg heb ik nog steeds bij me. Uiteraard is dit ook per persoon verschillend.

In ieder geval sterkte met geduld hebben. ;)

8. Sannehai

hey dames bedankt voor de antwoorden

ja het waren inderdaag nog erg lichte streepjes zowiso maarja toch ook niet onmisbaare streepjes op meerder veschillende testen....

ik weet het beter sochtends testen maarja kon me niet inhouden;)

mogen naar de ha kijken wat die te zeggen heeft :)

bedankt voor jullie antwoorden

9. Sannehai

hoi dames net nog even gekeken met tampon en ja hoor rood bloed....:(:(

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Sorry Sannehai, maar haal aub die tampon er dan gelijk uit! Echt niet goed volgens mij. De troep moet er toch echt uit. Ik draag al twee weken van alles en nog wat. Ook niet goed, maar zal wel moeten. Beetje lullig als ik ergens ben en de miskraam zet door.
    Meid, echt balen. Ik hoop toch dat het niets betekent. Mijn vk zei echt, bloedverlies komt soms met een onverklaarbare reden. Kijk ook even goed aan hoelang het duurt. Heb je krampen? Hoeft niet hoor, heb ik ook niet gehad. Maar ik ben het ook nog niet kwijt.

11. Sannehai

oke ja ik heb die tampon ff dr in gedaan en dr gelijk weer uit, wou gewoon ff zien of dr wat aan zat...

verder heb ik geen krampen of niets.. ben alleen wel erg verdrietig.

maarja ga ik dus nu nog heel veel bloed verliezen omdt jij zegt dat je het nog niet kwijt bent? of..

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Het kan dat je meer bloed verliest dan een normale ongesteldheid. Ik ben 24 december begonnen en heb maar 1 dag bloedverlies gehad. Op 1 januari 1 keer met afvegen en daarna niets meer. Maar ik ben het nog niet kwijt. Heb niets aan stolsels gehad na echo vorige week. Donderdag weet ik meer.

13. Sannehai

oke nou fijn dat je donderdag wel meer weet...

khep nog afspraak staan voor morgen bij de ha... maarja kweet niet of dat nog zin heeft.. misschien bel ik wel af.. .achja ik zie wel... groetjes

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Zou even bellen en dan vertellen wat er aan de hand is. Dan kan je ha bepalen of hij je wilt zien.

Donderdag zekerheid, maar mijn gevoel zegt al genoeg.
    Succes morgen!

15. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    hé meis, wat lees ik nu allemaal!
    Op zich heb je 50% kans dat het goed gaat.
    Ik duim voor je hoor!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zal voor je duimen voor een wondertje !

17. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    sannhai, hoe is het vandaag met je?

18. Trees

Trees Niet meer actief

ik duim voor je [-o<

19. Sannehai

hoi dames

bedankt voor jullie lieve belangstellende berichtjes!

helaas is het denk ik toch een vroege miskraam geworden...

khad gister al klein beetje rood bloed gezien...en werd vanochtend wakker met 39 graden koorts en helemaal draaierig enal...

in de loop vd dag werd de koorts nog hoger.. en uit eindelijk begon ik met bloed verliezen....

khad ook Mega veel buikpijn en rugpijn.. echt neit normaal....! maar nadat ik begon met bloedverliezen heb ik het idee dat mn koorts wel wat is gaan zakken...

kvoel me wel nog steeds echt beroerd maarja...

in ieder geval bedankt voor al het hopen :)

groetjesss

20. Trees

Trees Niet meer actief

wat ongelooflijk kl*te. Dikke knuffel en sterkte.

Liefs trees

p.s. hou de koorts wel in de gaten hoor en als je het niet vertrouwt aan de bel trekken. Je moet uitkijken dat je geen infectie of iets dergelijks hebt/ krijgt!

Deel Deze Pagina