Hoe lang hcg in bloed na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door vrouwvan, 13 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Hey meiden,

Ik heb helaas 10 dagen terug een miskraam gehad. Ik was 5 weken en een paar dagen zwanger. Bloeden is nu 3 dagen gestopt. Heb geen pijn of krampen, ook niet tijdens miskraam trouwens. Maar dat ik een miskraam heb gehad is wel duidelijk.

Nu wilde ik een test doen om te kijken of hcg uit me bloed was, maar helaaas helaas werd deze binnen 3 seconde fel rood. Is het normaal dat het zo lang duurt en hoe lang was het bij jullie?

Hcg was bij mij 10 dagen geleden rond de 750. Het liep langzaam op maar het lijkt nu naar niet weg te willen.

Dit is de test.

Bijgevoegde bestanden:

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat naar voor je :( ik lees dat het vaak wel 4 - 6 weken kan duren... ik zou toch even nog een keer laten prikken om te kijken of het goed zakt.

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hoe weet je zeker dat je een mk hebt gehad? Dit lijkt me wel erg zwanger Nl..

4. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik heb een foto van de miskraan gemaakt zonnetje2015. Ik heb duidelijk een klein vruchtje gezien met een navelstreng er nog aan vast. Geen twijfel mogelijk.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Heb he een echo gehad om te dien dat er geen restweefsel is achter gebleven? Had eigenlijk wel een lichtere test verwacht.
    Heb je een foto? Met 5 weken een herkenbaar vruchtje verliezen lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk het is nog zo klein dat Henin de echo vaak niet eens een vruchtje ziet.

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat is bij 5 weken echt helemaal compleet onmogelijk.
    Ik zou even een echo laten maken,er kunnen restjes achtergebleven zijn,of het was geen miskraam...maar ik zou het echt even laten checken.

7. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38

Dit dus

8. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Nou ik heb 3 weken na missed abortion nog binnen 3 seconden felle test. Morgen test ik weer, ik hoop dat het afgenomen is. Vruchtje was ter grootte van 6 weken, met cytotec opgewekt bij 9,5 week
    Dus het wil niks zeggen. Ieder mens is anders! Laat je gewoon even controleren bij verloskundige/gynaecoloog

9. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb 18 april een curretage gehad na een missed abortion. Gisteren opnieuw een k2v5 test gedaan en deze was spier wit. Het kan dus echt een paar weken duren voor het helemaal uit je lichaam is. 10 dagen is kort hoor, dus nog niet zo raar dat hij positief test. Toen ik met 10 dagen testen knalde hij er ook nog uit hihi.

10. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Met 5 weken is je hcg veel lager dan met een missed abortion. Dan ben je minstens 7,5 week toch wel.. Ik blijf erbij dat je 1 met 5 weken geen herkenbaar vruchtje verliest, dat je dan langer zwanger geweest moet zijn. En dat je testen na 10 dagen bij zo'n prille zwangerschap lichter moeten worden. Je kunt zelfs nog gewoon zwanger zijn anders restweefsel. Ik zou iig aan de bel trekken.

11. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Dit was mijn vruchtje. En ik was echt 5 weken en een paar dagen zwanger. 3 dagen voor ik dit verloor konden ze tijdens een echo nog niks zien en kreeg ik mee dat het normaal is dat ze nog niks zien. Pas 2 uur voor ik dit verkoor konden ze een heel ini mini kleine zwangerschapsring zien van 3 mm ongeveer. Nou en 2 uur later verloor ik dus dit.

Bijgevoegde bestanden:

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dan is dit echt echt echt!!! Geen vruchtje...Dat is namelijk nog minuscuul klein bij 5 weken.
    Als dit een vruchtje zou zijn(waar ik het absoluut niet op vindt lijken),dan zou je minstens 12weken zwanger zijn geweest,en hadden ze dat op de echo gezien.
    Ik zou toch nog een echo laten maken...En het zou mij niets verbazen(zonder je valse hoop te willen geven) dat er nog steeds een zwangerschap zit.

13. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
  14. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik had afgelopen maandag een echo gehad en ze zei er niks over. Ze zei ik zie wel een vochtplek in je baarmoeder.maar voor de.rest geen reaten weefsel. Ik vertelde haar zelf dat ik een miskraam gehad heb.

En door dit stukje weefsel wat ik.miskraam noem liepen echt bloedvaten in de rug en dat staartje zag ik aan voor navelstreng. En dit zagen ze 3 dagen voor de miskraam nog helemaal niet. Ik vond het trouwens wel heel vreemd achteraf want ik vond dit best groot voor iets wat ze nog maar net 1 dag zagen.

15. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Voor mijn eigen gemoedsrust toch nog even een clearbleu er tegen aan gegooid. 11 dagen geleden, dus 1 dag voor de miskraam zo een test gedaan en toen stond er zwanger 1-2 weken. Nu weer 1 gedaan en geeft nog steeds aan 1-2 weken. Ik denk dua dat het hcg niet meer verdubbelt maar ook niet heel snel daalt.

16. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Bij mijn missed abortion kon de verloskundige ook niks zien. Zelfs niet bij een inwendige echo. Ze zag alleen een vruchtzak. Pas bij de gynaecoloog konden ze wat in mijn baarmoeder zien. Door te meten kwamen ze uit op 6 weken. Het kan dus best dat ze niks hebben kunnen vinden op de echo. Dat het dalen van je hcg ook niet super snel gaat is ook helemaal niet zo heel gek. Ik lees dat wel meer op het forum. Het ene lichaam is daar sneller in dan het andere.

17. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Dit is echt geen vruchtzakje hoor. Al helemaal niet van 5 weken dan us een vruchtzakje nog geen cm groot!
    Wat t wek is geen idee..

18. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Wat naar Vrouwvan, dat je dit mee moet maken. Het lijkt eigenlijk meer op ondoorbloed weefsel. Ik had ook een aantal van die stukjes bij mijn miskraam. Bij mij was het met 6.5 weken gestopt met groeien. Er was een vruchtzakje te zien van ongeveer 2 cm, maar geen vruchtje. Dat is, zeker met 5+ weken nog heel klein.

19. Logan

Logan Niet meer actief

Ik vind het meer op weefsel lijken. Met 5 weken is het misschien een cm groot en word de navelstreng nog gemaakt.
    Niet dat ik het niet vreselijk voor je vind, maar dat wat je vast hebt lijkt me niet het vruchtje. Met vijf weken kan je dat haast niet opvangen.

20. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    #20 vrouwvan, 14 mei 2016
    Laatst bewerkt: 14 mei 2016
    Ik begrijp er nu helemaal niks meer van. Mijn gyn heeft ook deze foto gezien en beaamde dat het een miskraam is. En wat ik al zei er liepen echt al bloedvaatjes door de rug heen. Wij konden dit duidelijk zien. Dit is echt geen verdwaald stuk vlees in me baarmoeder geweest. Wat wel kan is dat ik misschien wat verder ben geweest dan 5 weken en 4 dagen. Anders weet ik het ook niet. Wil dolgraag zwanger worden en heb ik dit weer.

4 dagen na dat ik dit verloor dus een echo ghad en het enige wat de gynaecoloog zei was dat er alleen een vochtplek in me baarmoeder te zien was. Dit zou bloed zijn wat vanzelf eruit zou komen. Ze.zei ook normaal geef ik pillen of doen we een curettage maar dit keer doe ik dat niet, wanr zie geen weefsel meer in je baarmoeder. Ik heb buiten dit stuk helemaal niks verloren aan stukjes weefsel of wat da ook alleen bloed.

Deel Deze Pagina