Het is nu dinsdagmorgen 11.30 en ik heb net een Hele pizza salami van de lidl naar binnen gewerkt. En hij was HEERLIJK!! Voel me ineens een stuk beter!! Wat at jij op rare momenten????
Niet echt iets heel raars, maar ga de laatste tijd wel vaak een milkshake halen bij de McDonalds.. gewoon omdat ik er dan zin in heb!
Ik heb van de week rond half 11 savonds 5 bruine boterhammen weggewerkt.. heerlijk! Daarna lekker naar bed.. Niet iets heel geks, maar de tijd en hoeveelheid was toch enigzins vreemd.. Maar nu lees ik 'pizza'... hmmmm
Niet gek maar heb eens 2 croissants met heel veel boter naar binnen gewerkt. Was een craving en had er zin in. Liep zo te schransen. Vreselijk was het. Toen was ik net zwanger haha.
OOh ja int begin ook pizza indd! Smorgens om half 10 haha. HEERLIJK Ik at ook brood met pindakaas, terwijl ik dat normaal echt niet lekker vind! En vlees de eerste weken, bacon, worsten, salami op brood. Eet ik normaal helemaal niet.. Het kwartje viel echter pas NA de test. En veel hartig zins ik zwanger ben terwijl ik hiervoor meer van de zoetigheid was.
Pindakaas hier ook! En pindasaus ook. Ik eet me nog steeds scheel aan de pindakaas het liefste de hele dag. En dan op een bruine boterham. En normaal vind ik het wel lekker maar niet bijzonder ofzo.
Een koud mcChicken van de Mac. Hahaha was heel erg want het was om half 9. Ik gooi het meestal meteen in de avond weg alleen had mijn man hem bewaard.
In de ochtend om 10.00 uur ham gewikkeld met kaasplakken en soppen in de mayo hahaha Zag het staan in de koelkast, ja die moet i nu hebben..lol Manlief, nou jij bent echt zwanger
Citroenen.. en ja de echte. Zo zuur als maar kan maaar ow zo heerlijk. Met mijn vorige zwangerschap was ik een pindakaas verslaafde en at ik per week een pot pindakaas leeg..op boterham, zo een eetlepel vol etc. Stom stom want aan het einde van de zwangerschap met 39,0 wkn zeiden de kilootjes haha hallo 24+ Dus dacht met deze zwangerschap weg bij de pot pindakaas Maar nu dus citroenverslaafd.. Citroensnoepjes,citroenkwark,citroentaartjes,citroensap,pure citroenen, 7up,sprite en het aller lekkerste vind ik de citroenijs yummm
Zuurkool. Oooh wat verlang ik naar zuurkool! Gewoon zo, of op brood. Heerlijk haha. Helaas zit ik na 3 happen al vol en m'n vriend komt het de neus uit
Ik wil de hele zwangerschap al watermeloen en friet van de Mac. Verder weinig cravings gelukkig, en ben dus ook nauwelijks aangekomen.
Haha ik moest ineens aan mezelf denken gisteravond.. Nasi gemaakt.. en toen ik de keuken aan het opruimen was lepelde ik nog een paar happen pindasaus zo naar binnen hmmmm
Hier veranderd het nogal eens. In het begin wilde ik alleen maar croissantjes eten, daarna alleen maar blokjes kaas, toen kwam de smeerkaas. Nu veel dingen door elkaar, chocola, snoepjes, croissantjes (die blijven terugkomen haha), macaroni met creme fraiche en spekjes. Maakt mij ook noet uit wanneer ik het eet
Oliebollen midden in de nacht en ook sochtends om 08:00 uur dat is echt een blijvende En verder elke dag of week verschillend zo irritant 😂🙈