Eind feb/maart een vroege mk gehad. Testen begonnen mooi, maar lieoen niet op. Nu ben ik vandaag 4 weken en vorige week zondag voor het eerst licht positief getest. De dagen erna liepen de testjes heel mooi op. Veel duidelijker dan vorige keer. Echter sinds gisteren heb ik een raar gevoel. Testen lopen niet meer op. Ik maak mezelf nu ook gek natuurlijk en doe de ene na de andere test. Alleen kv overigens. De ene is weer licht, de andere weer wat donkerder, maar nog steeds geen knaller. Die had ik voor mijn gevoel nu moeten hebben met kv. Cb gaf vanochtend 1-2, maar dat deed hij afgelopen week ook al. Met mijn boerenverstand kan ik natuurlijk ook wel bedenken dat het geen goede zaak is. De testen zijn nog steeds duidelijk positief. Maar een niet oplopende test incl de ene lichter dan de andere voorspelt niet veel goeds. Toch ben ik ook zoek naar hoop. Zijn er verhalen waarbij de testen ook niet duidelijker werden, waarbij het toch goed bleef gaan met de zwangerschap? Schommelt hcg in het begin nog wel eens? Ik kan niet refereren aan kwaaltjes, want die heb ik vanaf begin af aan helemaal niet.... Dit is een vd testen van vanochtend.
Heb je een foto met wat testen op een rijtje? Hier overigens nooit veel kwalen gehad hoor, dus dat zegt niks
Bovenste, vandaag Middelste gisteren Onderste 9 en 10 juni De kwaliteit is echt bagger bij zoveel foto's In het echt duidelijke roze streepjes. De ene wel lichter dan de andere.
Die van gister en vandaag zijn overduideijk donkerder. Het verschil tussen gister en vandaag zie ik niet zo goed, maar dat is logisch omdat je iedere dag test (wat ik heel erg begrijp hoor *knuffel*). De testen van morgen vergelijken met die van gister en dan zou je een oploop moeten zien! Ik vind ze er voor nu best prima uit zien!
Dank je wel voor je lieve woorden. Maar ik zie tussen mijn testen van paar dagen terug, zelfs een donkerdere zitten. Dus vergeleken met deze testen zijn deze lichter. Ik had verwacht dat hij nu echt veel donkerder had moeten zijn. Dan daarbij is de ene test stuk lichter dan de andere. Is dat normaal (zal vast niemand weten, want wie is er nu zo gek om 4 testen op een dag te doen...) Maar kan het zijn dat hcg ook even wat trager wordt aangemaakt om vervolgens weer volop te verdubbelen? Dat leek ik nl in het begin te hebben. Toen per 1/2 dag duidelijk oplopende testen en nu juist niet. Zucht....
Het blijft allemaal zo onzeker he? Teruglopende testen zijn (bijna) nooit goed en ik kan die onderste slecht beoordelen, maar puur afgaand op gister en vandaag vind ik ze nog niet echt teruglopen. Cb zou wat meer kunnen zeggen, maar bij mij liep die niet zo snel op. Wisseldag is maandag en cb liep pas op donderdag daarna op . Als het je rustig maakt, gewoon morgen weer testen. Als je merkt dat je er nu echt van in de stress schiet, zou ik even een dag overslaan. Maar dit is zo moeilijk he
Hoeveel dpo ben je? Ik zie een duidelijke en enigszins oplopende streep. Bij mij testte ik ook pas bij 5 weken echt een donkere streep. De eerste dagen, vanaf 12 dpo tot 18 dpo ofzo waren zoals die van jou. Ik zou me niet direct zorgen maken. Test je nou 4 keer per dag? Dat lijkt me echt onnodig, sorry. Je fokt jezelf alleen maar op zo, want het is gewoon onmogelijk dat je groot verschil gaat zien binnen een paar uur. Misschien maak je, net als sommige anderen, gewoon traag hcg aan. Ga om de dag testen en dan vergelijken. Door tien keer per dag over een stokje heen te piesen heb je (helaas voor de testfabrikanten) echt geen grotere kans dat het goed gaat. Sterker nog, je maakt het alleen maar stressvoller voor jezelf. In de tussentijd: hou vertrouwen. Ik zie nog niks teruglopen en lang niet iedereen heeft op 14 dpo een snel oplopende knaller.
Wat fijn deze reacties! Ja ik weet het. Het is absurd dat testen. Ben me er ook van bewust dat het niet slim is. Maar het kwam door een paar testjes die wat lichter waren en toen ik daarna een andere deed, waren ze weer donkerder. Dus ook de kv testen zijn niet altijd even stabiel qua kleur. Maar dat maakte me onzeker en ben ik blijven doen dus. Maar heb jij ook met de kv getest? Je zegt tussen 12 en 18 dpo niet veel verschil in de testen. Ik ben vandaag 15 dpo overigens. Ik kan niets anders dan afwachten helaas. Mijn temp blijft wel redelijk stabiel. Weet niet of dat nog iets zegt.
Miss was je urine geconcentreerder gister waardoor hij er t zelfde uit ziet. Probeer er vertrouwen in te hebbdn 😉
Hoi meis, Kon ik je maar goed bericht geven, maar helaas geen goede ervaringen met licht blijvende test en te langzaam oplopende testen.. Ik zou maandag de HA opbellen om een bloedtest aan te vragen.. die streepjes zijn zo frustrerend Hoop dat het toch goed zit en ze de komende dagen op gaan lopen♡
Het is lastig zeggen, misschien ben je minder ver! Maar k zou stoppen met zo vaak testen en pas na 2/3 dagen weer testen. Dan pas kan je het verschil goed zien! Succes en sterkte met wachten!
Net weer een test gedaan. Nog lichter dan gisteren. Dus het is een feit dat dit een mk gaat worden. Helaas.
Ik heb bewust niet eerder gereageerd,omdat je mijn reacties niet altijd kan waarderen. Ik vond ze vanaf het begin al erg traag oplopen,en was hier al bang voor. Ik vind het heel erg vervelend voor je...Hoeveel dpo zit je nu? Ik denk aan je...
Dank je wel pipo! Ben wel realistisch en heb ook geen hoop meer. Ben het niet helemaal met je eens dat testjes niet goed opliepen. Tot en met donderdag juist heel erg goed. Daarna niet meer. Maar toen gingen ook de alarmbellen rinkelen. Nu afwachten of de mk opgang komt. Mijn temp is weliswaar gestegen. Dus verwacht vandaag geen bloeding. Of is dat anders dan bij een normale menstruatie dat je temp indicatie is voor aankomende bloeding? Had ook helemaal geen kwaaltjes (zegt natuurlijk niets, maar had nu echt NIETS). Nu gek genoeg wat weeig en wat zeurende pijn af en toe in mijn linkerkant. Afwachten maar.
Onee bertje wat jammer. Hele dikke knuffel! Succes in de volgende ronde, hoop na wat je hebt mee gemaakt snel weer zwanger mag zijn!
De foto geeft wel oplopende testjes aan. Maar als die van vandaag niet hetzelfde is of beter dan denk ik dat je voor de volgende ronde moet gaan. Houd moed!
Ik begrijp het niet helemaal... Je kunt toch ook gewoon wachten tot na je NOD?? Als je 2 of 3 dagen na je NOD test en je bent zwanger dan heb jij een knaller van een positieve test in handen en geen vage zal het wel zal het niet streepjes. Wat zonde dat je jezelf zo gek maakt!! Succes met zwanger worden en relax Eem beetje☺️ Het komt vanzelf goed!
Sorry, maar ik begrijp je niet helemaal eigenlijk. Ik heb op 9 dpo positief getest.,daarna liepen de testjes zoals je op de foto kunt zien heel mooi op. Nu is mijn streepje zo goed als weg. Dus ik heb m.a.w. Een vmk. Ik hoef niet meer te wachten tot NOD, want die was gisteren. Toen liep de test al flink af en vandaag nog minder... Dus ik begrijp niet wat je bedoelt met vage testjes en wachten tot mijn NOD en dat ik mezelf gek maak?? Volgens mij zijn aflopende testen altijd reden voor zorg en gaat het vrijwel altijd mis. Dus ik weet niet of ik mezelf nu gek maak. Maar zat eerlijk gezegd niet te wachten op een mk.
De test van vandaag is inderdaad heel veel lichter. Bijna niet meer te zien zelfs. Zo snel gaat dat dus. Nu hopen dat het snel doorzet. En we weer met frisse zin er tegenaan kunnen.