Ja ik heb je topic gevolgd. Stil meegelezen. Ik heb ook met 5 weken echo gehad en we gaan donderdag zien of alles goed is. Alleen was de gyn hier heel tevreden over heel normaal voor het termijn. Ik duim voor een kloppend hartje en ben benieuwd naar je reactie straks succes!
Lieve meiden Bedankt maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. De vruchtzak is leeg nu op de vk wachten voor een telefoontje voor mk op te wekken ben kapot...
Aaaaaaaw nee toch Dit was zo niet waar ik de hele dag voor geduimt heb voor jullie En ik voel me gelijk schuldig dat ik je "valse" hoop gegeven Dikke knuffels meid!!!!
Ach nee dat meen je niet. Had echt een andere uitkomst verwacht en gehoopt voor je. Wat een ontzettend rot nieuws zeg! Heel veel sterkte en knuffel
Dank je wel meiden heb net ff flink gehuild.. morgen belt de vk terug met afspraak voor bij de gyn. Dat zal deze week nog zijn. Dan bespreken we wat we gaan doen. Ik mocht ook afwachten zelf, pillen of curretage. Pfffff ga wss toch voor pillen...
Dank je wel meiden heb net ff flink gehuild.. morgen belt de vk terug met afspraak voor bij de gyn. Dat zal deze week nog zijn. Dan bespreken we wat we gaan doen. Ik mocht ook afwachten zelf, pillen of curretage. Pfffff ga wss toch voor pillen...
Ach nee wat vreselijk verdrietig dat was niet het nieuws wat je wilde horen. Echt ontzettend balen en kl*te zeg...Heel erg veel sterkte.