37 weken gaat het gebueren ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shirley17, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey dames. ik ben nu 37 weken en 3 dagen zwanger en heb een soort menstruatiepijn in mijn buik en rug :( kan dit betekenen dat de bevaling zich binnekort gaat aankondigen :D of weet iemand meschien waar dit door komt ? meschien een beetje een domme vraag :oops: maar ben wel benieuwd of iemand dit weet of meschien het zelfde heeft ;) alfast bedankt voor de reactie,s

liefs shirley

2. ellyedwin

ellyedwin Lid

11 apr 2009
    38
    0
    0
    landgraaf
    he shirley17
    effe een vraagje ben je niet al een slijmprop verloren..
    bij mijn zoontje dacht ik ook ow volgens mij heb ik een beetje buikpijn alleen nog geen rugklachten heb ik geen last van gehad
    maar ik denk dat je beter de verloskundige effe kan bellen..
    kunnen ook voorweeen zijn maar ook dat het mischien al begonnen is
    sterkte ermee

3. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey ellyedwin , dankje voor je reactie!! ik weet niet of ik mijn slijmprop al ben verloren. maar weeën komen tog met regelmaat en bij mij is het eigelijk meer de helen tijd wel word het af en toe erger en dan weer minder?? anders tog maar even vk bellen

4. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    ik heb al een paar weken menstruatie achtige kramp waarschijnlijk komt het van het indalen en zegt het helaas nog niks...

5. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    maar mijn kleintje ligt al ruim 3 weken ingedaald?

6. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    mijne is ook al een hele tijd ingedaald en ik heb ook al een paar weken zo`n kramp en bij de topic bevallen was er ook zo`n vraag over ;)

7. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    hey shirley,

We zijn even lang en ik loop ook al een aantal dagen met hetzelfde gevoel. Bij mij worden ze zelfs heftiger en komen ze regelmatiger. Het zijn (volgens de vk ook) voorweeën. Het zegt helaas niet veel over hoe snel je gaat bevallen. Je kan er een lange poos mee doorlopen.

Veel succes met de laatste loodjes

8. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    is overigens niet voor niets al dat voorwerk, want je bent dus wel al bezig met een beginnetje. Je kan al 3 cm ontsluiting creeëren en/of je baarmoeder al week maken. Na de 3 cm ontsluiting beginnen (naar ik begreep) de echte ontsluitingsweeën (die je moet wegpuffen).

9. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Hier net zo.. Loop ook al ruim 3 a 4 weken te kwakkelen met de krampen..
    Afgelopen maandag tot woensdag constant harde buiken gehad die om de 5 á 10 minuten kwamen & slijmprop ben ik zo een 3 weken terug al verloren, maar nog steeds geen baby haha!
    Mijn beeb is ook al een aardige tijd ingedaald, de krampen kunnen ook daarvan komen, ookal is je baby ingedaald, hij zakt natuurlijk wel steeds verder, waardoor je de krampen ook kunt krijgen..
    Egte weeën merk je vanzelf & moeten ook egt om de 3 á 5 minuten komen in een uur tot 1.5 uur tijd..

@Margot: ook nog steeds geen baby zie ik haha! Kzit nu veel trouwens bij het topic van de April mama's bij de bevallingslijst.. Errug gezelig & voor sommige word het nu al aardig spannend, zitten er een paar die nu togg egt tegen een bevalling aan zitten te hikken haha!

10. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Heb die krampen ook al een paar weken. Erg irritant. Hoop voor je dat het voor jou wel wat doet, maar hier heeft het nog niks gedaan!

11. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    Nee nog steeds geen baby :( word erg ongeduldig nou :p ik kom wel even kijken daar ;)

Deel Deze Pagina