bruinverlies en 1 dag bloedverlies

Discussion in 'Miskraam' started by felina, Jan 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Goedemorgen, ik begon verleden week maandag met bruinverlies en dinsdag ook en woensdag werd het minder maar in de avond kwam er inneens helder bloedverlies en ik schrok me een hoedje. Donderdag de hele dag bloed verlies zonder stolsels of klonten had ook geen buikpijn of wat dan ook, na donderdag heb ik alleen maar inlegkruisjes nodig gehad want toen werd het weer bruin tot vandaag.......dus ja nu vraag ik me af zit er nog iets of zit er niks meer, maar ik heb aangedrongen bij verloskundige om vandaag te komen en het mag......dus ik ben benieuwd of er iets te zien is.

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,234
    6,094
    113
    Wat naar, dat bloedverlies! Fijn dat je langs mag komen. Hoeveel weken ben je nu?
    Ik duim mee dat het nog steeds goed zit!!

3. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    ik ben denk ik 5 weken en 4 dagen....maar kan ook meer zijn 28 november had ik menstruatie en 9 december kreeg ik weer bloeding en 27 december 3 dagen bruinverlies heel licht bruin ik dacht aan innesteling en nu kreeg ik 9 januari dus weer bruin en rood.....dus je kan nagaan dat ik de kluts effe kwijt ben heb tegen verlk gezegd dat ik niet meer wil wachten jullie moeten effe kijken wat er met mijn lichaam aan de hand is

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,234
    6,094
    113
    Wanneer heb je positief getest? Nou ik hoop in ieder geval dat je vk je duidelijkheid kan geven. Als je idd zo pril zwanger bent kan het zijn dat ze nog niks zien he. Hoelaat heb je je afspraak?

5. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Hoi hoi ik had met kv test al 23 decemeber positief en op 27 december met cb ook positief gisteren ochtend was ook nog positief met kv dus ach we zullen het zien vanmiddag om 14.45 uur en laat ik je weten.

6. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    hoi hoi nou ik ben geweest en het is einde verhaal er was niks meer te zien alleen nog maar wat stolseltjes zij ze. erg jammer:(. maar nu weet ik waar ik aan toe ben.

7. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

Jun 8, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meid!!!

8. kalli

kalli Niet meer actief

Hè wat vervelend zeg! Sterkte met het verlies...

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,234
    6,094
    113
    Aah nee! :( Veel sterkte!

Share This Page