Dolgelukkig was ik, toen ik na 6 maanden zwanger bleek te zijn. Afgelopen week is het op Tenerife misgegaan (10 weken). Ik kreeg bloedverlies, en de dag erna weer. We zijn toen in het ziekenhuis beland omdat ik ook koorts had. Na een inwendige echo bleek dat ik helemaal geen kindje meer in mijn buik had, alleen een lege vruchtzak. Het zure hiervan is, dat mijn man in Nederland was en we dus alleen op een afstand van ruim 4.000 met elkaar konden bellen. Vanmiddag moet ik naar de gynecoloog en morgen zal waarschijnlijk de curritage plaatsvinden. Ik voel me zo verdrietig, boos en bedrogen door mijn lichaam. Lichamelijk moet dit snel opgelost worden, maar geestelijk zal dit nog wel even duren.
o meis wat een ellende jij daar hij hier en alleen maar bellen verschrikkelijk. wat moet dat moeilijk zijn geweest ik vond het ook heel fijn dat mijn kerel bij me was hij was rustig ik overstuur en dan heb je toch elkaar. ik hoop dat de curretage mee gaat vallen vond ik althans wel en dat er snel weer een lichtje mag schijnen bij jullie liefs miriam
Jeetje wat erg voor je, dat is het schrikbeeld van iedere pas zwangere vrouw. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte en hoop dat het geluk jullie snel weer toelacht.
Ik weet wat je meemaakt, ik heb een miskraam gehad na 9 weken, enkele dagen nadat de gynecologe me verteld had dat het vruchtje gestopt was met groeien, er zat een bijna lege vruchtzak in mij die wel was blijven groeien maar ze raadde me toch aan om het spontaan af te wachten dus zonder curretage en inderdaad na enkele dagen pijn en bloedverlies heb ik de vruchtzak verloren... Ik was blij om toen thuis te zijn en niet in het ziekenhuis. Het is wel aangeraden pijnstillers in te nemen want de weëen kunnen heel pijnlijk zijn... Ik wens je heel veel sterkte!
Heel veel sterkte meisje, weet hoe je je voelt. Wij kwamen er met 10 weken via de termijnecho achter dat ik zwanger was van twee lege vruchtzakjes. Het is oneerlijk..... Liefs Monique
Iedereen bedankt voor de berichtjes. Het is niet gemakkelijk, maar ik krijg gelukkig veel steun, dat helpt me door deze moeilijke tijd heen. Morgen de curretage, dan kan m'n lichaam in ieder geval herstellen en kunnen we het ook een plekje gaan geven. Groetjes, Joyce