Ik ben er zelf heen geweest vorige week, en ik was zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. De mevrouw die ons hielp was ook heel erg aardig en legde alles goed uit. Wij zouden 1 gratis 3d foto krijgen, maar we kregen er 4. Zo lief. Wie is er nog meer bij Baby Visie in Apeldoorn geweest? Hoe was jou ervaring?
Jaaa wij zijn met 16 weken in Apeldoorn geweest. Leuke vrouw, goede prijs, duidelijke uitleg. Ze deed bij ons een correcte geslachtsbepaling, foto's netjes op cd en ook 1 uitgeprint. Ze deed ook wat metingen ( wat ze ook bij 20 weken doen, erg lief ) goede appretuur beter dan die bij me 20 weken echo Zit er over na te denken om nog eens 3d te doen met 28 weken ofz
Jaaa ik ben er 2 keer geweest bij beide zwangerschappen en vind het daar echt super. Zo'n leuke vrouw, neemt echt de tijd voor je en je krijgt echt veel foto's mee. Heb bij beide zwangerschappen geslachtsbepaling laten doen en 3D/4D echo. Heb haar ook 2 keer een geboortekaartje gestuurd en kregen toen ook een heel lief kaartje terug.
Ben in Hengelo geweest, zelfde vrouw doet het ook in Almelo en echt super! We gingen voor een geslachtsbepaling met 17 weken en ze nam echt ruim de tijd en heeft alles super uitgelegd. Normaal doet ze ook 20 weken echo's en ze heeft ook bij ons kindje naar de niertjes, hersenen, buikje etc. gekeken en alles nagemeten. Daarnaast kregen we meer foto's (dubbele) mee dan eigenlijk had gemoeten dus al met al echt super!
in almelo was t super gaaf! ze nam de tijd, legde alles uit.. en kregen echt super veel foto's mee! en wat een lieve vrouw zeg! geweldig haha
Hier ook super goede ervaringen! Helaas wel een baby die niet wilde meewerken. Ze nam uitgebreid de tijd om alles na te kijken en toelichtingen te geven. Mochten gratis nog een keer terug komen, omdat onze baby steeds de handjes voor haar oogjes deed + haar gezicht in de placenta perste haha, waardoor we geen mooie plaatjes kregen. Die keer daarop helaas hetzelfde resultaat, maar wel 2 DVD's meegekregen en de mooist mogelijke foto's.
Ik heb toevallig vanmiddag de dvd's nog terug gekeken van de 3D/4D echo's. Onze beide kindjes werkten niet goed mee maar ze bleef haar best doen om mooie beelden te krijgen. Wat ik ook erg leuk vond was toen wij voor de geslachtsbepaling van de 2e kwamen het geboortekaartje van de 1e nog op het prikbord bij haar hing!