Bekkenpijn

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Freddel, Nov 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Freddel

Freddel Fanatiek lid

Mar 30, 2015
    1,305
    406
    83
    Hoi meiden,

Ik heb nu al een week best veel last van mijn onderrug en af en toe ook van mijn billen. Ik denk zelf dat het bekkenpijn is want het komt precies overeen met de symptomen van bekkenpijn die overal op internet worden beschreven. Het zit precies bij die kuiltjes in mn onderrug en straalt dus ook regelmatig door naar mijn billen.
    Nou vroeg ik me af wanneer ik daarmee naar de verloskundige zou moeten gaan.. Is dat pas als het echt niet meer te houden is, of moet ik dat gelijk al melden? Ik ben namelijk vorige week nog bij de vk geweest dus ik voel me een beetje een zeur als ik nu al zou bellen.
    Daarnaast vroeg ik me af wanneer je nou spreekt van bekkeninstabiliteit. Ik las wel dat bekkenpijn wordt veroorzaakt doordat je bekken instabiel worden, maar bekkeninstabiliteit is volgens mij nog veel erger dan gewoon bekkenpijn. Of begrijp ik dat verkeerd?

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

Mar 30, 2015
    1,305
    406
    83
    Verkeerd geplaatst zie ik nu:$

3. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Volgens mij kun je gewoon contact opnemen met een fysio. Ik zou er zeker niet te lang mee rond lopen!

4. PH1

PH1 Bekend lid

Nov 16, 2014
    924
    77
    28
    Female
    Ik zou er ook niet te lang mee doorlopen en de fysio bellen!

5. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

Aug 19, 2015
    571
    1
    0
    Inderdaad gewoon naar de fysio, hoef je niet de vk voor te bellen hoor. Je krijgt dan oefeningen van de fysio en dat helpt tegen de pijn.

Share This Page