Het kan twee kanten op. Hier ook door de pil heen zwanger en had met 8+4 een lege vructzak. Mk kwam niet op gan de met 11 weken nieuwe echo en zie mijn banner 😁 Baby is nu alweer een jaar geweest. Overigens is het met 8+4 wel heel bizar dat ze niks zien.
Hoi meides Pfffff nog een nachtje morgen half 2 weet ik het ...... zo lief alle reactis en zo fijn de positieve verhalen .....geeftme toch stiekem een beetje hoop .....meides die deze week voor deecho moeten ik duim voor iedereen ik laat morgen weten hoe het afgelopen ks we gaan vandaah gelukkig een dagje weg dan js de dag snel voor bij
Dat is idd bizar mijn vruchtzak had ook grote van rond 8 wekenvandaardat ik de hoop had op gegevenmaar met jouw verhaal stiekem beetje hoop
Ik duim voor een goede echo voor je ook voor jouw kan het echt nog 2 kanten op snap je gevoelen dat lange w8en is bijna niet te doen lijkt wel ik word er ieder geval niet vrolijk vanje ka beter duidelijkheid hebben negatief of positief dan onzekerheid dikke knuffel ....
Dit is precies de reden waarom ik een volgende keer nooit meer zo'n vroege echo wil. Je zit alleen maar in spanning of het goed is of niet na een lege vruchtzak gezien te hebben. Gewoon wachten op de 12 weken echo zou standaard moeten zijn.
Bij de eerste x had ik ook een leeg vruchtzakje. Moest 1week later terug komen en bleek het nog leeg te zijn en was ik ook verder dan dat ze dachten 11+5 helaas bleef die leeg omdat er dan al wel wat had moeten zien. Ik heb daarna nog wat echos gehad. Maar was leeg. Ik heb het op de natuurlijke manier lateb komen zodat ik zelf zeker weet dat het ookecht leegwas en mijn lichaam het afstootte nu ben k 8 weken zwanger en hebik morgen mijn eerste echo ben zeer benieuwd
Reken er niet te veel op maar want ik besef me heel goed dat mijn ervaring een uitzonderlijk geval was. Maar ik hoop het heel erg voor je dat er toch een kindje is. Hoe ver zou je nu anders zijn?
Bij alle drie mijn ma's was de vruchtzak doorgegroeid alleen het vruchtje niet. Of het vruchtzakje groeide wel maar bleef leeg
Heel veel succes vandaag! Voelt als heel lang wachten nog tot half 2 denk ik. Ik mag morgen. Nog 1 nachtje slapen.
Is niet als zo hoor, hier doorgroeiende vruchtzak en niks nada aan meer klachten die toenamen . Verschilt per persoon! Ts, succes!
Ik mag bijna zit al in de auto voor de deur te w8en tot ml aankomt en dan naar binnen ik laat het vanmiddag weten zodra ik zo goed als wel weer thuis ben ☺ Het w8en duurt super lang En ben echt bang al heb ik me ingesteld op dat het mis is toch houd je hoop