lege vruchtzak :(

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door annemarieddd, 19 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Het kan twee kanten op.
    Hier ook door de pil heen zwanger en had met 8+4 een lege vructzak. Mk kwam niet op gan de met 11 weken nieuwe echo en zie mijn banner 😁 Baby is nu alweer een jaar geweest.

Overigens is het met 8+4 wel heel bizar dat ze niks zien.

2. annemarieddd

17 okt 2015
    31
    1
    0
    noordwijk
    Hoi meides

Pfffff nog een nachtje morgen half 2 weet ik het ......
    zo lief alle reactis en zo fijn de positieve verhalen .....geeftme toch stiekem een beetje hoop .....meides die deze week voor deecho moeten ik duim voor iedereen ik laat morgen weten hoe het afgelopen ks we gaan vandaah gelukkig een dagje weg dan js de dag snel voor bij :)

3. annemarieddd

17 okt 2015
    31
    1
    0
    noordwijk
    Dat is idd bizar mijn vruchtzak had ook grote van rond 8 wekenvandaardat ik de hoop had op gegevenmaar met jouw verhaal stiekem beetje hoop :)

4. annemarieddd

17 okt 2015
    31
    1
    0
    noordwijk
    Ik duim voor je succesmet de echo w8en duurt lang weet ik uit ervaring :(

5. annemarieddd

17 okt 2015
    31
    1
    0
    noordwijk
    Ik duim voor een goede echo voor je ook voor jouw kan het echt nog 2 kanten op
    snap je gevoelen dat lange w8en is bijna niet te doen lijkt wel ik word er ieder geval niet vrolijk vanje ka beter duidelijkheid hebben negatief of positief dan onzekerheid dikke knuffel ....

6. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    Dit is precies de reden waarom ik een volgende keer nooit meer zo'n vroege echo wil. Je zit alleen maar in spanning of het goed is of niet na een lege vruchtzak gezien te hebben. Gewoon wachten op de 12 weken echo zou standaard moeten zijn.

7. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Bij de eerste x had ik ook een leeg vruchtzakje. Moest 1week later terug komen en bleek het nog leeg te zijn en was ik ook verder dan dat ze dachten 11+5 helaas bleef die leeg omdat er dan al wel wat had moeten zien. Ik heb daarna nog wat echos gehad. Maar was leeg. Ik heb het op de natuurlijke manier lateb komen zodat ik zelf zeker weet dat het ookecht leegwas en mijn lichaam het afstootte nu ben k 8 weken zwanger en hebik morgen mijn eerste echo ben zeer benieuwd

8. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Reken er niet te veel op maar want ik besef me heel goed dat mijn ervaring een uitzonderlijk geval was. Maar ik hoop het heel erg voor je dat er toch een kindje is. Hoe ver zou je nu anders zijn?

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij alle drie mijn ma's was de vruchtzak doorgegroeid alleen het vruchtje niet. Of het vruchtzakje groeide wel maar bleef leeg

10. annemarieddd

17 okt 2015
    31
    1
    0
    noordwijk
    Dat weet ik niet aangezien ik gewoon aan de anticonceptie was en ook een maand had doorgeslikt

11. annemarieddd

17 okt 2015
    31
    1
    0
    noordwijk

12. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Heel veel succes morgen!! Mijn duimen draaien voor je! Laat je morgen iets weten?

13. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht

14. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Heel veel succes vandaag! Voelt als heel lang wachten nog tot half 2 denk ik.

Ik mag morgen. Nog 1 nachtje slapen.

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Is niet als zo hoor, hier doorgroeiende vruchtzak en niks nada aan meer klachten die toenamen :). Verschilt per persoon!

Ts, succes!

16. annemarieddd

17 okt 2015
    31
    1
    0
    noordwijk
    Ik mag bijna zit al in de auto voor de deur te w8en tot ml aankomt en dan naar binnen ik laat het vanmiddag weten zodra ik zo goed als wel weer thuis ben ☺

Het w8en duurt super lang:(
    En ben echt bang al heb ik me ingesteld op dat het mis is toch houd je hoop

17. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ik duim keihard voor je!! En hoop snel op positief nieuws..

18. annemarieddd

17 okt 2015
    31
    1
    0
    noordwijk
    Lief van je ☺

19. sieppie

sieppie Niet meer actief

Sterkte meid!! Hoop echt op een wonder voor je

20. Fee86

Fee86 Actief lid