Bij hoeveel weken hebben jullie een geslachtsbepalingsecho laten doen? (als je dat gedaan hebt ) Ik ben nu 12 weken zwanger en we willen heel graag weten wat het wordt, ik wil graag shoppen! Alleen nu kan ik hier in de buurt alleen maar bureau's vinden die pas met 17 weken de geslachtsbepaling doen. Als ik een beetje google zie ik ook sommige bureau's die het al met 13/14 weken doen. Maar die zijn allemaal ver weg, of ik zoek niet goed. Iemand misschien tips voor een bureau in de omgeving van Drenthe/Overijssel?
Vorige zwangerschap 16+1 en deze zwangerschap 15+4 Met 13 of 14 weken is echt heel vroeg. Vanaf 15/16 weken heb je veel meer zekerheid dat het goed is
Ik heb toevallig gister een afspraak gemaakt voor 14-3, dan ben ik 15.6. Zij deden het vanaf 16 weken maar die ene dag maakte niet meer uit zei ze haha. Dit is wel in Venlo dus erg ver voor jullie
Echostudio Kiekeboe zit daar als het goed is en doet het vanaf 15 weken haha wij gaan met 16 weken precies dus nog 2 weken geduld en hopen dat ze het goed kunnen zien
Hier in twente kan ik vanaf 15 weken terecht. Veel bureaus doen het niet eerder vanwege de onzekerheid die erbij mee komt kijken als je te vroeg gaat
Hier rond de 14 weken een geslachtsbepalingsecho gehad. Was vrij duidelijk en sindsdien is het nog 3x bevestigd Wij zijn naar Venlo geweest.
Wij hebben het met 15+6 en 15+2 of 15+3 (weet het niet meer precies) laten doen bij echostudio Kiekeboe in Langelo (Drenthe). Beide keren had ze het goed.
14.3 ook in Utrecht. over een week echo bij de vk en dan horen we of het idd goed was. Maar het lijkt me van wel. Het was echt heel erg duidelijk.
Wij met 16 weken bij ons zoontje; toen zou het nog '100% zeker weten een meisje' worden 😉 Bij de 20-wekenecho bleek er toch echt een piemeltje aan ons 'meisje' te hangen!