Hoe groot is de kans op een miskraam na kloppend hartje? Ik ben er teveel mee bezig waarschijnlijk maar t vertrouwen is ver te zoeken.
Volgens mij is de kans al een stuk kleiner hoor als je een kloppend hartje hebt gezien en de meting komt overeen met de termijn! Het is mij helaas wel 2x gebeurd als klopte bij 1 de meting al niet met de termijn dus die zag ik wel een beetje aankomen. Maak je niet teveel zorgen het gaat veel vaker goed dan fout, zeker na een mooi kloppend hartje!
Volgens mij is de kans al een stuk kleiner hoor als je een kloppend hartje hebt gezien en de meting komt overeen met de termijn! Het is mij helaas wel 2x gebeurd al klopte bij 1 de meting al niet met de termijn dus die zag ik wel een beetje aankomen. Maak je niet teveel zorgen het gaat veel vaker goed dan fout, zeker na een mooi kloppend hartje!
Probeer positief te blijven. Zelf heb ik slechte ervaringen nog na kloppend hartje maar komt waarschijnlijk door trombose. Volgende zwangerschap moet ik ook spuiten zetten. Probeer de angst los te laten en te genieten. Makkelijk gezegd ik weet het maar je hebt er helaas geen controle over dus geniet van de momenten. Meestal gaat het niet meer fout na een kloppend hartje...
Geloof dat de gyn zei 3% kans op mk na goede echo met 6wk. Hier wel eens na 2 goede echo's met een kloppend hartje alsnog een ma met 12wk. Hartje was toen 2 dagen na de laatste goede echo gestopt. Maar de kans dat dat gebeurt is zooo klein.
De kans is kleiner, maar het kan natuurlijk alsnog. Ik snap dat je geruststelling zoekt, maar probeer gewoon met de dag te leven en te genieten zolang het allemaal nog goed gaat <3 is makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik. Maar de kans dat het goed gaat is gelukkig altijd groter dan dat het mis gaat, probeer daarop te vertrouwen.
De kans is 3 procent, werd mij gezegd na het zien van een kloppend hartje. Helaas is 3 dagen later het hartje alsnog gestopt en heb ik een miskraam gekregen. De kans is wel erg klein, ik heb helaas aan het kortste eind getrokken! Probeer van je zwangerschap te genieten, want de kans dat het goed zit is groter.
De kans is een stuk kleiner, maar het kan altijd en daar kun je helaas niets aan veranderen. Probeer het los te laten.
Ik weet het, heb zelf een missed abortion gehad maar je bereikt er niets mee als je jezelf gek maakt. De kans dat het misgaat na een kloppend hartje is klein, net als in de rest van de zwangerschap en daarna. Aan je onderschrift te zien heb je een dochter gekregen, probeer je daar aan vast te houden.
Hoi, ik heb helaas ook een ma gehad, na een mooi kloppend hartje, eerste echo met 7, 2 weken, en tweede echo met 10,4 weken, daar bleek dat het hartje al een week of 2 gestopt was. Dit was afgelopen juni. Nu opnieuw zwanger, heb 2 echo’s gehad, met kloppend hartje, maar ook ik ben bang dat t zich herhaald, van t zkh moet ik nog 2 weken wachten op volgende echo, dat hou ik niet vol, en daarom morgen een pret echo geregeld. Ook ik hoorde vorige week donderdag tijdens de echo, dat de kans dat t nog mis kan gaan, 3 procent is. Fijn dat je maandag weer een echo hebt, hoop op een super goede echo voor je, en dat je er dan ook vertrouwen in krijgt.
Ik hoorde afgelopen maandag wat ongunstigere cijfers bij mijn gyn in het ziekenhuis. Het is heel afhankelijk bij welke termijn je een kloppend hartje ziet. Wat ik me ervan herinneren: tot week 8 had je volgens mij nog 20% kans dat het mis gaat ondanks hartje. Na week 8 zat het idd rond de 5% tot 2%. Maar helaas hier genoeg verhalen dat het alsnog mis gaat. Soms zelfs na de 12 weken. Ik maak me ook onzettend zorgen meis. Maar we kunnen er helemaal niks aan doen. Echt 0. Kwaaltjes of geen kwaaltjes. Het zegt echt niks heb ik inmiddels zelf ervaren. Ik duim voor je
Er is gemiddeld gezien 15% kans op een miskraam. Na een kloppend hartje zakt dit iig. Weet niet naar welke waarde. 20% weet ik iig dat dat niet klopt.. Idd we kunnen er zelf niks aan doen. Ellendige weken dit
Ik schrok ook van de cijfers. Met name die 20% Heb dat ook maar losgelaten en ook niet meer op gereageerd richting de gyn. Ik heb een bbz gehad. De kans daarop is 1%... alle percentages kunnen me dus gestolen worden. En het zijn idd ellendige weken. Schiet mij maar naar de 30 weken ofzo.