Lege vruchtzak

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sphynxje85, 15 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaRies

    MamaRies Lid

    17 dec 2020
    28
    21
    3
    Vrouw
    Helaas is hier zojuist de miskraam begonnen. Wat een timing zo vlak voor de kerst. :( Ergens ben ik super verdrietig, maar ook weer opgelucht dat ik nu uit de spanning ben en mijn lichaam het vanzelf opruimt.
    Ik wens jou nog heel veel succes en hoop dat bij jou een mooie echo wordt met een kloppend hartje! Heel veel succes.
    X
     
  2. Sphynxje85

    15 dec 2020
    30
    1
    8
    Vrouw
    OH nee toch! Wat erg. Ik had gehoopt dat het anders was. Begon je ineens te vloeien?

    Ik voel me anders vandaag. Niet lekker enzo. Ben dus bang dat er ook iets op gang komt ofzo.

    Sterkte meid. Heel veel sterkte. X
     
  3. MamaRies

    MamaRies Lid

    17 dec 2020
    28
    21
    3
    Vrouw
    Ik voelde me vandaag heel suf en futloos. Had hoofdpijn en kon ieder moment in slaap vallen. Alsof m'n lichaam 't heel druk had. Toen k vanavond bloed zag bij 't afvegen voelde ik ook krampjes. Het zet nog niet lekker door maar voelt alsof 't ieder moment kan komen. Eigenlijk precies als m'n vorige miskraam.
    Dankjewel en jij nog heel veel sterkte met afwachten, hoop op het beste! X
     
  4. Sphynxje85

    15 dec 2020
    30
    1
    8
    Vrouw
    Hoe is het vandaag met je? Wil het doorzetten?
    Ik voelde me gister exact hetzelfde als jij. En vandaag enorm veel last van m'n darmen. Ben ook bang dat er iets gaande is...
     
  5. MamaRies

    MamaRies Lid

    17 dec 2020
    28
    21
    3
    Vrouw
    Het gaat opzich aardig los van het feit dat het nog niet losbarst ofzo, maar had ik met mijn eerdere miskraam ook. Als 't niet verder doorzet mag ik maandag naar het ziekenhuis zodat ik met kerst hopelijk de ergste storm al heb gehad. Weet dat het nog wel 3 weken kan duren maar als het echt begint op kerstavond is ook best naar. Ahh ja is zo lastig in te schatten hé omdat die symptomen ook bij een zwangerschap horen!
     
  6. Sphynxje85

    15 dec 2020
    30
    1
    8
    Vrouw
    Sowieso bizar dat dit alles rond kerstmis gebeurt. Vreselijk!
    Ik hoop dat het snel loskomt. Ik wil direct voor curettage gaan. De vorige keer met de pillen was een ware hel. En 2 weken later alsnog gecuretteerd. Succes en sterkte! En ik wens je ondanks alles fijne dagen.❤️
     
  7. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Als ik hier de verhalen lees dan denk ik echt: pfff dit gebeurt dus eigenlijk best veel.

    hier mijn verhaal: en let op ik zou bij 6+4 niet gelijk opgeven.

    Op 9 november testte ik voor het eerst heel licht positief, waarschijnlijk 7/8 dpo. We hebben maar 1x sex gehad, dus heel veel anders kan het niet zijn.
    Bij 4,5 week kreeg ik een echo ivm diabetes. Hier was een lege vruchtzak op te zien. Prima, logisch was natuurlijk te verwachten, snapte al niet dat de het zo vroeg inplande. Na twee weken moest ik terugkomen.

    Ik was toen 6,5 week en er was een vruchtzak met dooierzak te zien, geen vruchtje helemaal niks. Heel raar! Zag eruit als iets van 5 weken zei de gyn. Ik moest na een week terugkomen.

    een week hield ik niet vol en twee dagen voor mij echo maakte ik afspraak voor betaalde echo. De verloskundige heeft echt heeeeel goed gekeken en er was geen vruchtje te zien (dit was inmiddels naar mijn berekeningen bij 7+2). Uitgelegd wanneer ik eerste positieve test had, en ze gaf aan dat er dan idd wel echt meer te zien moest zijn.

    die donderdag in het ziekenhuis gaf ik al aan dat ik wist dat het fout zat. En legde uit van de echo. De gyn vroeg nog naar mijn symptomen en zei kom dan kijk ik toch nog even. Ik voel bijna van die stoel want er was ineens wel een vruchtje met in de verte lijkend een kloppend hartje. Maar dat was niet mega duidelijk.
    Naaaaaahhh hoe kon dit!!!’ Het zag eruit als iets van een krappe 6 weken terwijl ll toch echt 7+4 moest zijn.

    afgelopen donderdag weer echo gehad (bij 8+4) weer een vruchtje met kloppend hartje en zag eruit als 6,5 week. Moet nu weer donderdag terug.
    Gynaecoloog op geen enkele wijze negatief. Benoemd dat het groeit en dat hartje klopt maar er echt niet uitziet als 8,5 week.

    verloskudige die echo maakt nog gemaild en even een update gegeven. Die belde nog en vertelde dat ze heeeeeel soms zoiets meemaken. Dat iemand vrijwel zeker weet aan de hand van testen etc. En toch minder ver op de echo is. Het kan dus gewoon goed gaan. Zij gaf aan; kloppend hartje is voor nu het belangrijkste.

    lekker donderdag de echo... de dag voor kerst en ik verlies al paar weken roze bij afvegen en ook op inlegkruisje. Soms meer soms minder.

    mij hoop dat jij een mooie echo hebt van de week. Heel veel sterkte en geluk!

    mij hoop dit ook voor mij, maar word met de dag onzekerder. We gaan het zien! Sorry voor het lange verhaal.
     
  8. Sphynxje85

    15 dec 2020
    30
    1
    8
    Vrouw
    Heey! Oh wat spannend. Hoe is het nu met je? En tot donderdag wachten... :eek:
    Gelukkig klopt het hartje. Dat zijn positieve berichten.

    Ik mag morgen. Maar ik heb nog veel zitten lezen en maak me toch wel druk over die traag oplopende testen. Dus ben bang dat er nooit iets heeft gezeten. Dat ik de aflopen week veel misselijker ben geweest dan daarvoor vind ik wel weer verwarrend. Hoe dan ook nog even afwachten..

    Succes met wachten deze week!
     
  9. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hey Meis,

    Helaas is bij mij gisteren duidelijk geworden dat het niet goed zit. Verloor gisteren best veel bloed toen mocht ik al langskomen. Ik had nu een andere gynaecoloog en die zei direct dat het er niet goed uitzag.

    mij ben nu de miskraam aan het afwachten. Ik dacht eerst dat het gisteren begon, maar het was weer gestopt. Pffff....

    mij hoop voor jou op een mooi bericht morgen. Als je steeds misselijker wordt, klinkt positief want dan neemt het hcg toe.

    laat je het nog weten morgen? Heel veel succes!!!
     
  10. Sphynxje85

    15 dec 2020
    30
    1
    8
    Vrouw
    Och jeetje, wat ontzettend verdrietig! Ik wens je heel veel sterkte met jullie verlies. Dikke knuffel!
     
  11. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Dank je wel! ❤️
     
  12. Sphynxje85

    15 dec 2020
    30
    1
    8
    Vrouw
    Ben net terug van de vk en de vruchtzak is nog steeds leeg. Wel is hij gewoon gegroeid. Dit heb ik ook steeds gevoeld als zijnde menstruatiepijn. Dat gaf me hoop want ik had niet echt het idee dat het door zou blijven groeien. Maandag 28 december word ik gecuretteerd. Ik had zo gehoopt anders het nieuwe jaar in te gaan. Wat een domper, een leegte en weer die onzekerheid. Voorlopig even rust.

    Lieve mensen, fijne feestdagen en een gezond en gelukkig Nieuwjaar! ❤️
     
  13. MamaRies

    MamaRies Lid

    17 dec 2020
    28
    21
    3
    Vrouw
    Had zo gehoopt dat er bij jou dan wel goed nieuws zou zijn. De bevestiging valt dan nog zwaar he. Ik ben zonet begonnen met de cytotec en begint al goed te werken. Hopelijk vinden we snel wat rust en kunnen we alsnog wat genieten van de feestdagen. Op naar een nieuw jaar zeg k maar!
    Heel veel sterkte!
    Jij ook fijne kerst en een mooi 2021!❤️
     
  14. Sphynxje85

    15 dec 2020
    30
    1
    8
    Vrouw
    Heb je veel pijn? Hopelijk ben je er snel klaar mee.

    Zo, het valt zeker zwaar. Ben echt down vandaag. En ik had verkeerd begrepen dat ik maandag gecuretteerd word. Ze willen me eerst zien. En ik heb besloten toch ook eerst met de pillen te starten. Heb vandaag eea gelezen over vroeggeboorten. Maar ik moet dus nog wel een week wachten. Kan niet eerder komen.

    Succes en sterkte met het verloop. Hopelijk valt het je mee. Xx
     
  15. Sphynxje85

    15 dec 2020
    30
    1
    8
    Vrouw
    En dankjewel. Laten we er maar het beste van maken he? En dan zetten we onze zinnen maar op 2021!
     
  16. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    @Sphynxje85 en @MamaRies sterkte meiden! Hier net een maand verder. Het is echt klote. Hoop dat de cytotec werkt voor jullie en het ergste nu voorbij is. En hopelijk de komende tijd veel afleiding en dan daarna weer op naar de nieuwe kansen.
     
  17. Sphynxje85

    15 dec 2020
    30
    1
    8
    Vrouw
    Dankjewel, Do!
    Ben jij alweer naar t ziekenhuis geweest?
     
  18. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Sterkte!

    Hier was m'n eerste zwangerschap ook een lege vruchtzak, echt wat een hel was dat gevoelsmatig.
    Ook m'n mk opgewekt met cytotec alles gelukkig verloren toen.
    Vanaf die tijd zit ik ook op dit forum, echt veel aan gehad.
    De tijd word beter al geloof je dat in eerste instantie niet als je er midden in zit.
    Daarna nog 2 mooie zoons mogen krijgen.

    Nogmaals sterkte en hoop voor jou en de andere die in deze situatie zitten op een mooi 2021!
     
  19. MamaRies

    MamaRies Lid

    17 dec 2020
    28
    21
    3
    Vrouw
    Dinsdag is het alweer een weekje geleden. Voel me zo moe terwijl ik 't liefst de hele dag op de bank hang. De ergste storm is achter de rug maar heb sinds donderdag dat het lijkt als een heftige menstruatie. Hoop dat dat snel vermindert zodat we weer door kunnen m'n baarmoeder voelt wat gevoelig maar niet heel heftig. Hoop dat de cytotec komende week aan slaat en ook jij er snel mee door kan. Heel veel succes mop met nog even wachten!
    @esklessebes wat goed te horen dat je na je miskraam 2 gezonde mannetjes hebt gekregen. Soms voelt het namelijk echt alsof dit het is en we nooit een tweede gaan krijgen. Ook al wil ik positief blijven! Na 2 keer een miskraam ben ik wel weer even toe aan een positieve zwangerschap!
     
  20. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    @esklessebes wat goed te horen dat je na je miskraam 2 gezonde mannetjes hebt gekregen. Soms voelt het namelijk echt alsof dit het is en we nooit een tweede gaan krijgen. Ook al wil ik positief blijven! Na 2 keer een miskraam ben ik wel weer even toe aan een positieve zwangerschap![/QUOTE]

    Dacht ik ook na m'n mk en toen heeft het een jaar geduurd voordat ik weer zwanger raakte.
    In dat jaar heb ik ook vanalles gedacht van ik mankeer vanalles, word ik ooit nog zwanger/moeder enz, dat jaar heb ik geloof ik ook echt in een roes geleefd en weet nu het word beter.
    Wist precies een jaar later op dezelfde dag dat ik weer zwanger was. Terwijl ik bij zoon nummer 2 amper gestopt was met de pil en gelijk zwanger was zo geen peil op te trekken hoe het loopt allemaal.

    Succes en hoop dat je snel weer een positieve test hebt!
     

Deel Deze Pagina