Lege vruchtzak

Discussie in 'Miskraam' gestart door Saby, 28 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Hoe gaat het met jouw bloedverlies?
     
  2. Saby

    Saby Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.472
    1.213
    113
    Minder gelukkig! Nog wel flinke menstruatie maar het lijkt af te nemen .
    Morgen weer een dagje werken , benieuwd hoe het dan is.
     
  3. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Hoe gaat het met je?
    Ik kan vandaag alleen maar huilen.. Zie ineens overal zwangere vrouwen en zulke mooie babykleertjes!

    Wat is het toch verdrietig allemaal!
    Ik ben sinds donderdag frambozenbladthee aan het drinken. Met mn eerdere bevallingen ook gedaan toen, had ik gelukkig na de tijd beperkt bloedverlies. Hoop nu ook.
    De VK zei toen ze belde: misschien zien we je volgende maand al wel weer..
    Hoe kijken jullie daar tegenaan? Alleen het idee al dat je dit misschien nog een keer zou kunnen overkomen, vindt het zo'n impact hebben! Tegelijkertijd is de wens zo groot! Eerst maar eens dit achter de rug hebben en rust in mn hoofd..
     
  4. Saby

    Saby Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.472
    1.213
    113
    Ik wilde vandaag gaan werken maar voel helemaal beurs van onder. Ik sta en loop de hele dag ( gemiddeld 13000 stappen) op mijn werk. Dus rust nog even 2 dagen uit.

    Hoe is het nu met jou? Heb je al ergens last van?
    Hoe oud zijn je Kids?
    Ik hoop dat ik snel mijn menstruatie heb. Aangezien ik bijna 2 weken bloed ben ik benieuwd wanneer die komt. Ik ga daar wel op wachten. Of ik moet merken dat ik eisprong heb
     
  5. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Hier alles nog hetzelfde, deze week naar de gynecoloog. Hoewel ik geen hoop heb, toch erg spannend, om weer een echo te hebben.
    Onze kinderen zijn 9, 6 en 4. Heb jij al kinderen? Hoe gaat het nu met je bloeden en wanneer heb je een echo om te controleren of je schoon bent? Dat lijkt mij zo spannend ook!
    Ik wacht ook eerst mijn menstruatie af en misschien ook nog wel meer. Ik merk dat mijn man het er ook echt moeilijk mee heeft. Het heeft bij ons wel even nodig om het een plekje te geven denk ik, ik hoorde van de week van iemand, die nu 2 keer meegemaakt heeft wat wij nu hebben. Ook dat is een grote angst, dat ik een eventuele volgende keer opnieuw dit mee moet maken.. We hebben ruim een jaar op deze zwangerschap moeten wachten, dat maakt dit ook zo verdrietig..
     
  6. Saby

    Saby Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.472
    1.213
    113
    Jaa dan is het nog meer vervelend als je er al een jaar mee bezig bent.
    Voor ons was dit ronde 2. Ik heb twee Kids van 5 en 7.
    Ja dat lijkt mij dus ook heftig. Als je dit vaker mee moet maken. 30 maart was ik voor het laatst ongesteld. Voordat ik nu weer ongesteld ben zijn we zo 4 maanden verder en dan vind ik het vervelendste. Als je dit eenmaal meehebt gemaakt, in dit geval zonder vruchtje dan, ben je wel in 1 klap onzekerder.
     
  7. Bam1981

    Bam1981 Actief lid

    26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Dat snap ik! Het is ook altijd spannend. Maar hier viel het echt heel erg mee. Ik had ook geen vruchtje... sterkte! Mocht je van je af willen kletsen mag je altijd een dm doen!
     
  8. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Ik ben net terug van de gynecoloog en zij zag wel een vruchtje van 5.5 week, omdat ze daar betere apparatuur hebben. Zij moest ook echt heel diep inzoomen om het te zien, er zat ook geen doorbloeding in. De gynecoloog verwacht dat het rustig zal verlopen bij mij, ik ga vanavond de eerste tablet slikken en dan woensdagmorgen de 1e 4 vaginaal inbrengen. Van haar krijg ik geen echo na de tijd, maar een bel afspraak, hebben jullie dat ook?
     
  9. Saby

    Saby Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.472
    1.213
    113
    Geen idee , zelfs als bloeden gestopt is kan er restweefsel achter blijven.
    Ik ga morgen voor controle en denk wel dat ik een echo krijg.
     
  10. Bam1981

    Bam1981 Actief lid

    26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Ik krijg wel altijd een na echo. Gewoon om vragen hoor.. desnoods zeg je bij je belafspraak dat je twijfelt.
     
  11. Saby

    Saby Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.472
    1.213
    113
    Ik zou er ook om vragen en anders via de verloskundige
     
  12. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Gisteravond belde de VK hoe het was gegaan, zij biedt mij wel een echo aan. Gelukkig!

    Zover is het nog niet helaas! Heb gisteren de eerste orale tablet ingenomen, morgenvroeg (36 uur later) kan ik dan met de cytotec beginnen.

    Merkten jullie wat van deze tablet? Ik moest vannacht alleen 2 keer vaker plassen, verder geen kramp ofzo, niks
     
  13. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Laat je nog even weten hoe het ging? Succes!
     

Deel Deze Pagina