Nou, vandaag gaan we er voor!!! Ik heb m'n afspraak bij de gyn. vanmiddag. Ik voel sinds vanmorgen wel een lichte pijn in m'n onderrug ... zou 't een voorteken zijn van een komende miskraam? Ik wacht 't maar weer eens af! Brenda, jij ook veel succes vandaag!!! Xxx
ja eindelijk is het vrijdag een spannende dag. over 2 uurtjes weten wij gelukkig meer. 10.45 hebben wij de afspraak in het ziekenhuis bij de gynaecoloog. ik heb tot nu toe nog steeds nergens last van wat op een miskraam zou moeten duiden. ik hoop dat voor jou 1979 de rugpijn niet duidt op een miskraam en hoop dat je een positief bezoek kan brengen vandaag. ik wens je in elk geval veel s6 vandaag en zal duimen voor je vanmiddag. groetjes brenda
nou we hebben de echo gehad en helaas was het niet goed. er was wel een vruchtje te zien maar die is met 6 weken gestopt met groeien. dus helaas voor ons een slecht bericht. ik krijg nu pillen die ik in moet gaan in brengen om het opgang te laten komen. hopelijk gebeurt dit snel zodat we het kunnen afsluiten. nou 1979 ik hoop voor jou op een beter bezoek ik zal voor je duimen. groetjes brenda
Heel veel sterkte Brenda, Mijn advies is om niet alleen te zijn als je de pillen hebt ingebracht. De krampen kunnen heel heftig zijn. Bij hielp een kruik heel goed.
Heel veel sterkte Brenda. Die pillen kunnen zeker heftig zijn flinke buikkrampen van te voren en een heel heftige stortvloed hier gehad. dus zeker niet alleen doen. Heel veel sterkte en kracht in het verwerken van dit verlies liefs snelly
Afgelopen maandag heb ik ook de pillen gehad. 4 uur nadat ik ze had ingenomen begon ik te bloedden en einde van de middag kwam het vruchtzakje eruit door middel van een beetje persen. Ik heb echt nergens last van gehad echt niks geen krampen. Zo zie je maar weer elk lichaam reageert er weer anders op. En nadat het eruit was werd het bloedden ook een stuk minder en 2 dagen erna ook bijna niks meer. Gisteren wel heel veel toen het ziekenhuis opgebeld die zeiden dat ik waarschijnlijk alweer ongesteld erbij was geworden. Ook de zwangerschapsverschijnselen zijn allemaal weer weg. In iedergeval veel sterkte!