Lege wc rolletjes meegeven naar psz.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door FairyLaughs, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja ik dacht ook al, plasketting??

Toen J. nog op de psz zat, werd er voor bepaalde knutselwerkjes soms van tevoren gevraagd om bepaalde dingen, zoals jampotjes, wc-rollen, eierdozen, schoenendozen, en dan nam ik dat wel mee.
    Als er niet door de psz om gevraagd wordt, zou ik het eerst vragen of ze het willen hebben of niet.

Nu hij op de basisschool zit, wordt er nergens meer om gevraagd dus ik neem eigenlijk nooit meer iets mee ook...

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Plasketting neemt een kleuter mee naar de wc. Hangen ze aan de deur, zodat andere kleuters weten, dat die wc bezet is.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    De juf hangt hier trouwens steeds een briefje op het prikbord, dat bij de klas hangt, met de vraag of we iets willen sparen. Nu mogen we doosjes van de rijst, hagelslag e.d. bewaren

4. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Hier mailen ze altijd rond wat ze nodig hebben. Eierdozen, keukenrollen en schoenendozen bewaar ik standaard voor ze. De rest op aanvraag zullen we maar zeggen. Ze hebben over het maar een heel klein budget en hebben deze 'waardeloze materialen' zoals het vroeger bij mij op school genoemd werden echt nodig voor een leuk, gevarieerd knutselaanbod.

5. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Weer wat geleerd. Ik ben nog gewend aan de open wc'tjes bij het kdv. Gezellig met zijn drieen naast elkaar zitten kletsen en bij elkaar kijken. :D Zal ook niet heel hygienisch zijn.

6. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Ik werk met kids en vind het altijd heel lief als ouders dat soort dingen meegeven, maar soms zitten onze kasten gewoon te vol. Dus zou het eerst voor de zekerheid vragen of ze het willen hebben.

7. knap

knap Niet meer actief

Erg leuk om te doen wc rollen sparen mijn lat zo ook zo reageren hoor wat doe je nu.

al heel wat wc knutsel ontvangen de afgelopen jaren ubber leuk haha.
    ;)

Deel Deze Pagina