helemaal GEK van auto's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sakinah, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    misschien een beetje een onzin topic, maar mijn dochter is helemaal weg van auto's. zodra ze er eentje ziet op tv op in een krantje (of op straat gaat ze helemaal uit haar dak!

mamma mamma AUTO!
    AUTO!

soms wordt 'ochtends wakker en het eerste wat ze zegt is..auto.. :(

hebben jullie kindjes ook van die fascinaties?

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nee, maar wel grappig dat ze het leuk vind.

En heeft ze auto.s om mee te spelen en bv de film van Cars kan ze zich helemaal mee uit leven.

Je vind het toch geen probleem dat ze auto.s leuk vind omdat ze een meisje is toch?

En ja het is een fase gaat van zelf minder worden gewoon er mee ingaan. En je zult zien over een tijdje heeft ze een andere fasanatie,

;)

3. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    hier ook een auto gek!
    Inderdaad als hij wakker wordt is het eerste wat je hoort AUTO!

Ook als ik zijn schoenen en zijn jas uit doe zegt hij Uit en Auto.
    zo schattig.

En hij speelt het meeste met zijn garage van littlepeople en zegt dan heel de tijd auto auto.

hahah!
    Leuk he

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Ja hoor doet Kylian ook, daarna was het automerken opnoemen waar we langs liepen en toen hij 2 was kende hij alle automerken uit het hoofd

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier ook een autofreakje!! Hij spreekt het niet uit als auto, maar als atu...zo lief :D 's Ochtends is het eerste dat ik door de babyfoon hoor: mama ATU...papa ATU (we hebben allebei een auto hier). Autorijden is ook altijd een hele happening: alle rode stoplichten worden ver van te voren luidkeels aangekondigd (mama wachte!!!), en er wordt gejuicht als ze weer op groen gaan.
    Van al zijn speelgoed speelt hij ook het vaakst met zijn auto's.
    Hij is trouwens ook gek op boten, treinen en hijskranen...en op Bob de Bouwer. Kortom: echt een jochie :D

6. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    @pNirmal: hahah nee hoor ik vind het helemaal niet erg. Ik vind het leuk dat ze iets heeft gevonden waar ze zo veel interesse in heeft
    ze heeft niet heel veel autos maar de gene die ze heeft wil ze soms mee naar bed nemen

zal de film van cars inderdaad is proberen zal ze leuk vinden ! bedankt voor de tip

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Hier is het ook alleen auto's. Zowel voor Lianna als voor Yosyp. Jorja hoop ik nog tot een poppemeisje om te kunnen buigen.

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hebben wij dezelfde dochter?! :D
    Hier ook een autofanaat, eerste woordjes 's ochtends hier: papa, auto, nee... auto papa? auto? auto!!

Vind het wel grappig eigenlijk.

9. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier ook eentje die helemaal weg is van auto's. Als we aan het wandelen zijn dan wijst ze constand auto's aan en zegt ze auto.

Deel Deze Pagina