Hey Meiden, Sorry hoor ff een vieze vraag miss... Die kleine van mij heef normaal gesproken altijd een beetje mosterd kleur qua ontlasting en nu heeft hij vandaag en gisteren ineens legergroene ontlasting, nou heb ik ergens gelezen of gehoord dat weet ik niet meer precies dat die legergroene kleur niet goed is... Heeft iemand dit al vaker gehoord en als dat zo is wat houd dit dan in en wat moet ik doen... Nou denk ik zelf dat het met krampjes te maken heeft maar wilde toch ff weten of miss iemand hier wat over had gehoord.. Liefs chantal
Op het consultatiebureau is mij verteld dat de ontlasting idd wat groenig kan worden bij krampjes. Dus het kan heel goed daar van komen! Ik zie het hier ook hoor.....
heb het ook gehad bij ons meisje komt van krampje of misschien dat hij een koutje heeft opgelopen toen hadmijn dochtertje het ook...
Geef je borstvoeding? Dan heeft de ontlasting nl. alle kleuren en dat maakt niet zoveel uit! Hier hebben we al groene, gele, lichtbruine, en bijna witte poep gehad!