Ik heb net gemenge groente, aardappels en gehak voor m'n mannetje gemaakt, maar de blender kon het niet af (zat ook helemaal vol) En toen heb ik het maar met de staafmixer gedaan, wou ook best goed, heb je meer stukjes, aangezien hij hier al prima mee overweg kan. Hoe doen jullie dat? En... hoeveel geven jullie eigenlijk, ik heb nu per bakje 3 opscheplepels erin gedaan (aardappel lepels) en heb nu 6 porties wat ik invries.
Ik maak het zelf met de staafmixer (heel gedoe, maar scheelt veel geld ) Ik doe ook gewoon 3, 5 eetlepels in een bakje en dat eet ze helemaal op, misschien moet ik nu wat meer erin doen. Groetjes Kalush
Mensi, ik doe het ook met de staafmixer, als er een beetje vocht bij laat of er wat vloeibare boter bij doet gaat het misschien beter... maar je kunt het ook prakken, je moet de vaste voeding sowieso steeds grover maken. Ik geef Hugo ong. 200 gr. (dit weeg ik af) dit is net zoveel als een potje. daarna geef ik hem een danoontje en dan krijgt hij geen flesje meer. Maar nog wel een laat flesje om 19.30 uur. o ja, als ik meerder porties maak, doe ik deze ijn de diepvriezer. Gr. Niki
Jawel Steven eet ook stukjes, ook brood. De staafmixer word het ook niet heel fijn van, juist wat groffer.
Toevallig vandaag weer aan de gang geweest. De aardappels stamp ik gewoon met de stamper We hadden rundvlees over en die heb ik met de staafmixer fijn gemaakt. We hadden nog wat bieten over, dus die ook even gestaafmixed. Daarna nog wat roerbakgroente en diepvriesgroente (zo'n zak van de C1000) gekookt en gestaafmixed. Daarna maak ik er verschillende prakjes van en die stop ik in de potjes die ik van het fruit bewaard heb , die kunnen vervolgens in de vriezer en heeft meneertje weer vers eten voor de rest van de week. Over het algemeen gaat er 1 volle lepel aardappelen, 3 lepels groente en een kleine lepel vlees in een potje. Na het eten wat yoghurt na en meneertje zit dan echt wel vol. Groetjes Anita
Je mag bietjes niet voor een tweede keer warm maken ivm het nitraat wat erin zit............... wordt dan namelijk omgezet in het schadelijke nitriet. Liefs, Qwizzle.
Oeps dat wist ik dus niet, wist wel dat dit voor spinazie geldt. Maar goed aangezien ik eindelijk iets gevonden heb wat Kylian niet lust, rode bieten dus, heeft hij er niet veel van gehad. Het meeste zat op zijn slap, de stoel en de vloer Groetjes Anita
Wellicht dat de smaak ook veranderd als je het voor een tweede keer opwarmd? Probeer hem eens bietjes te geven die je vers klaar maakt, wellicht lust ie ze dan wel?! Liefs, Qwizzle.
Mensi, ik prak het eten nu gewoon voor Tijn en hij eet dit smakelijk op. Eerder deed ik fruit en eten altijd in de quickchef. Makkelijk apparaat van tupperware en je hebt geen stroom nodig. Ik had er voor mn schoonmoeder 1 van Marktplaats gekocht. Erg handig ook voor bv op de camping oid.
Ik heb van tupperware het handige keukenmachine echt een ideaal ding en makkelijk schoon te maken en binnen een hand omdraai is het echt super fijn gesneden.