C&A Miss Etam Voguel V&D Grote maten winkels (vaak wel wat duurder) bonprix.nl heeft zo nu en dan wel leuke kiabi.nl een een paar neck.nl vind je ze vast ook wel
hmmm ik heb geen maat 46 maar volgens mij hebben ze dat bij de zeeman wel toch? En anders bij de primark. Ik koop ze meestal in een locaal winkeltje. Maat 42 heb ik.
Ze hebben ook een grotere maten afdeling bij H&M tot 54 gaat het. Online staat niet alles maar in grote H&M's hebben ze best veel en superleuk ook nog.
Ik heb de mijne bij Blokker vandaan Gewoon om te proberen! Ik heb maat 50 en brede heupen. Ik was antilegging, vooral bij volle dames! Maaaarrr... Nu vind ik het leuk! Wat kan mij het schelen wat ze van me vinden. Ik ga van het zomer NIET in een dikke spijkerbroek lopen omdat ik niet een legging aan mag omdat ik een dikke kont/benen heb. Met deze instelling voel ik me een stuk zekerder(?) (geen witte, maar dat is omdat ik een smeerpoets ben haha)
Ik wil ook niet in spijkerbroeken lopen de hele zomer, maar ik vind nooit leggings in me maat, heb hier wel wat liggen maar die vallen kleiner uit en passen dus niet. En waar halen jullie tuniekjes en rokjes dan weg in grote maten? Hm loopt hier maar tot 42 en de c&a heeft hier ook niet zoveel. Miss etam weet ik niet maar die is ook weer wat duurder.....
Lekker aandoen hoor! Las nog dat iemand zei dat je enkellange leggings moet dragen. Dat is toch grote onzin als het zomer is! Dat vind ik er dus niet uitzien! Ik heb maatje 42 en draag graag leggings. Ik moet onder een jurkje trouwens sowieso leggings dragen anders schuren mijn bovenbenen tegen elkaar aan.... Witte vind ik persoonlijk niet mooi. Maar iedereen moet lekker dragen waar zij zich goed in voelt.
Ik heb maat 48 en draag zeer zeker leggings, bijna altijd. Mijn buik is namelijk groter van maat dan mijn benen en dan is het moeilijk broeken te vinden. Ik koop veel bij de volgende winkels: *Miss Etam *Wehkamp.nl (hele leuke dingen voor veelal leuke prijzen) *H&M online (hier heb je er geen met de grote maten afdelingen) *M&S Ook draag ik, zwanger of niet, positiebroeken. Juist omdat deze de goede verhoudingen hebben wat betreft benen en buik. Leggings draag ik overigens alleen met jurkjes, rokjes, tuniekjes etc. Altijd iets langs.
tips voor leuke kleding is forever21.com en swakdesigns.com echt enorm leuke kleding voor een redelijk prijs en als je nog mee wil doen met de zomer trend van dit jaar NEON kleurtjes dan is deze jurk echt fantastisch http://www.swakdesigns.com/images/Product/medium/AnastasiaMaxiSplash949.jpg
Ik draag ze ook gewoon. Een wat dikkere stof en goed combineren is het belangrijkste, dan zou iedereen een legging kunnen dragen. Vaak wordt, heel onterecht, er zo'n stereotype neergezet: vrouw met dikke kont en benen met veel cellulitis, witte legging in een of twee maten te klein, tot op de flinke kuit waar het randje dan in snijdt en totale overmaat ban ramp: zo'n goedkope legging waar je bijna doorheen kijkt en dus alle cellulitis en andere oneffenheden ziet. Leuk kort rokje of tuniekje erop en daar gaat ze heen... Tsja... Dat kan niet nee. Maar zo zie ik ze niet vaak lopen en als ik ze wel zie, dan zijn het echt niet alleen dikke vrouwen. Maatje 38'ers maken zich er net zo goed schuldig aan.
Ik ben fan van de Sutherland leggings (oa Sting). Ook toen ik nog een stuk zwaarder was zaten deze prima. 15 euro zijn ze geloof ik. Ze zijn er tot XXL.
Ik draag ook regelmatig leggings hoor, lange, capri en net over de knie. Altijd met een tuniek of jurk eroverheen trouwens en in alle kleurtjes ook wel. Ik heb na mijn zwangerschap best moeite om goede passende broeken te vinden, (net trouwens een paar weken geleden 4 stuks bij Esprit gescoord in de sale gelukkig!!) ik heb eigenlijk maat 40, soms 42 maar dankzij de hardnekkige 'zwangerschapsribbel' die is overgebleven ook wel 42/44 en dat is lastig met broeken! (Zitten ze om je kont prima, lubberen ze rond je benen enzo) Dus ik vind leggings af en toe ideaal hoor en ze kunnen best ook voor vollere vrouwen als je maar een beetje weet hoe je je moet kleden.
www.wehkamp.nl www.msmode.nl (treggings) www.bagoes.nl Nederland: Charles Vögele (Maat XL valt als 46 bij hun)
Ik draag ook graag leggings (maat 46-48), maar zoals hiervoor ook al vaak gezegd: wel met iets dat tot op z'n minst tot m'n bovenbenen komt (jurkjes, tunieken, rokjes). Panty's vind ik verschrikkelijk zitten dus dan zijn leggings een mooi alternatief. Ook ik vind trouwens dat slanke vrouwen in leggings ook hun kont zouden moeten bedekken, hoe mooi hun figuur ook is. Het ziet er toch niet uit anders.
bedankt voor de winkel tips, zal van de week eens even gaan kijken. Heb toch liever wat luchtigs aan dan die spijkerbroeken als t zo warm is!
mee eens! ik draag ze ook bij bijna 30 graden, ik heb een grote moedervlek op mijn been waardoor ik geen korte rokjes of jurkjes zonder legging durf te dragen
oh ik heb in de afgelopen jaren bijna niets anders gedragen dan leggings...heb max maat 50 gehad (of xxl van miss etam die heeft altijd goed gezeten) Ik draag daar jurkjes en rokjes op. Maar wel altijd iets dat bijna tot aan mijn knieen komt. Korter vind ik niet mooi! Oh en wit doe ik zeker wel hoor. Maar ook dan geldt dat er iets op moet dat tot aan mijn knieen komt!