Hoe ruimen jullie de gebouwde lego-huizen etc op? Ik heb vsn de week 3 uur een ziekenhuis zitten bouwen en die ga ik echt niet weer uit elkaar halen Maar momenteel woon ik zelf in Heartlakecity....
Ik ben iets makkelijker in uit elkaar halen, maar het verschil is dan wel dat ik het spul niet zelf in elkaar zet, maar dat mijn dochter laat doen. Het zijn dus háár bloed, zweet en tranen! Wij doen de kleine dingen in dozen, die we opruimen in de kast. De grote dingen mag ze wel een tijdje in elkaar laten staan, maar dan op haar eigen kamer. Het staat daar dan gewoon langs de muur op de grond.
Idd Ikea. omdat het een bankje is kunnen oudere kinderen er ook wat mee. De lade is best diep. Dus daar passen best wat bouwwerken in.
daarom heeft zoon boven een enorm hoek bureau van 2,50 bij 1,20 en een meter diep. daar mag het blijven staan. Bij dochter zetten we gebouwen in haar diepe vensterbank en ik heb extra losse van die plaatjes van marktplaats gekocht daar bouwen ze dat soort gebouwen op dan kun je het redelijk van een grote plaat afhalen zonder alles te slopen.
Hier hebben ze ieder een plekje om bouwwerken op te zetten, maar vol = vol, dan moet er dus iets afgebroken worden.
Mijn dochter heeft alles in boekenkasten liggen.. In elkaar. Ze een een grote bouwplaat van friends waar ze soms mee speelt en dan zet ze alles weer terug. In die kleine zwarte kast liggen okk nog wat kleine setjes maar moet ze uitzoeken en in grote roze bak zitten setjes die uit elkaar zijn gevallen met spelen en ze ff terug moet bouwen