Hoe opruimen (met bloed, zweet en tranen gebouwde) lego-gebouwen?

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by Youtan, Jun 15, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,497
    4,336
    113
    Female
    AAD5D2ED-E11F-47C2-B12B-509AE9030D67.jpeg Hoe ruimen jullie de gebouwde lego-huizen etc op? Ik heb vsn de week 3 uur een ziekenhuis zitten bouwen en die ga ik echt niet weer uit elkaar halen ;)
    Maar momenteel woon ik zelf in Heartlakecity....

Mississippi and Caithy like this.
  2. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik ben iets makkelijker in uit elkaar halen, maar het verschil is dan wel dat ik het spul niet zelf in elkaar zet, maar dat mijn dochter laat doen. Het zijn dus háár bloed, zweet en tranen! ;)

Wij doen de kleine dingen in dozen, die we opruimen in de kast. De grote dingen mag ze wel een tijdje in elkaar laten staan, maar dan op haar eigen kamer. Het staat daar dan gewoon langs de muur op de grond.

Youtan likes this.
  3. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

Mar 4, 2013
    1,352
    737
    113
    Ik ruim het in de stuva lade/ bank ding.

Youtan likes this.
  4. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,497
    4,336
    113
    Female
    Is dit een ikea-ding? Dit is wel leuk zeg voor op haar kamer.

5. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

Mar 4, 2013
    1,352
    737
    113
    Idd Ikea. omdat het een bankje is kunnen oudere kinderen er ook wat mee. De lade is best diep. Dus daar passen best wat bouwwerken in.

Youtan likes this.
  6. famofthree

famofthree Fanatiek lid

Sep 13, 2017
    1,024
    1,031
    113
    Female
    daarom heeft zoon boven een enorm hoek bureau van 2,50 bij 1,20 en een meter diep. daar mag het blijven staan:roflmao::p.

Bij dochter zetten we gebouwen in haar diepe vensterbank en ik heb extra losse van die plaatjes van marktplaats gekocht daar bouwen ze dat soort gebouwen op dan kun je het redelijk van een grote plaat afhalen zonder alles te slopen.

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Hier hebben ze ieder een plekje om bouwwerken op te zetten, maar vol = vol, dan moet er dus iets afgebroken worden.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Mijn dochter heeft alles in boekenkasten liggen.. In elkaar. Ze een een grote bouwplaat van friends waar ze soms mee speelt en dan zet ze alles weer terug. In die kleine zwarte kast liggen okk nog wat kleine setjes maar moet ze uitzoeken en in grote roze bak zitten setjes die uit elkaar zijn gevallen met spelen en ze ff terug moet bouwen

Attached Files:

Share This Page