mijn meisje draagt heel veel rokjes/jurkjes met een legging/maillot. vind het juist erg schattig staan en hou zelf niet zo van spijkerbroekjes. nu ze ziek is heeft ze wel een zacht broekje aan met een truitje
Toren ze ging rollen en tijgeren zijn we naar alleen leggings gegaan zodat ze zo vrij mogenlijk was in haar bewegingen. Ze loopt nu sinds een paar weken los en vanaf de volgende maat (ze gaat bijna over naar maat 86) gaan we weer echt naar rokjes en jurkjes
mijn dochter heeft altijd rokjes leggings en jurkjes aan gehad, de keren dat ze een broek aan heeft gehad is nog op 1 hand te tellen. ze vind het zelf ook niet fijn. nooit geen last gehad met staan/tijgeren/kruipen
Onze jongste dame heeft ook altijd een rokje/jurkje met legging aan gehad en nog steeds eigenlijk. Ze had behoorlijke stevige benen en een buikje en met een broek aan wou ze niet graag zitten en kruipen ging ook lastig. Dan vond een ik een jurkje/rokje met legging veel leuker staan dan een joggingbroekje en het zat voor haar ook veel comfortabeler. Ze heeft wel heel veel rokjes en jurkjes van soepele stof.