Hoi Moeders, Moet even kwijt, afscheid nemen, ben er niet goed in. Er gaat een klasgenootje op 16 december definitief naar Portugal toe, ook de kerst op school maakt ze niet meer mee samen met mijn dochter. We hebben veel samen gedaan, appels plukken, Sinteremaarten met moeder en kind samen gelopen, was erg gezellig! noem maar op! En ze hebben net een kleintje gekregen, zo schattig! Maar ook weer dubbel, die zie je niet meer opgroeien hier. Leuke ouders en leuk kind. Dat is eigenlijk nog het vervelends en dat je die leuke dingen hebt meegemaakt met hun,maakt het nog moeilijker, ben daar echt een watje in. Maar hoe zouden jullie dat voor jezelf goed willen afsluiten? Vroeg of ze nog een afscheidsfeestje gingen houden, dat deden ze niet. En we hebben wel internet, maar weet niet of dat allemaal verwaterd uiteindelijk, dat is ook mijn angst eigenlijk . Wie heeft er een goede peptalk , of hoe zou jij hier mee omgaan? groetjes jmm
Heb er zelf even over nagedacht, het loopt zoals het loopt, maar 1 ding weet ik wel lagos in portugal is erg mooi !! Dus misschien ooit in de toekomst , je weet het niet gaan we er heen , we hebben altijd nog email . En daarnaast heb ik ook nog een leven. En zo kan dat dus ook gaan in het leven. Deal with it !!
Het is inderdaad niet leuk, maar het went snel hoor. Ik heb in de afgelopen jaren heel wat vrienden uitgezwaaid. Sommige blijven vrienden, maar vaak verwaterd het. Kijk gewoon hoe het loopt. Enne, nu heb je straks een leuk adresje in Portugal om eens naar toe te gaan toch
Mijn ervaring vanuit de andere kant (wij vertrokken naar het buitenland) is dat alles verwaterde, we hebben in het begin nog gemaild met 2 vriendjes, maar dat was al snel niet meer belangrijk, zeker niet omdat wij nu een heel ander leven hebben.
We gaan het zien, ga nergens vanuit, we zien het wel. Maar moet wel van beide kanten komen, stopt het verhaal vanzelf. En tuurlijk ander leven, wij gaan ook hier weer verder met ons leven. Lijkt me logische. Maar wel mooi plaatsje Lagos!! In achterhoofd houden!!