Ik heb meerdere stuks positiekleding liggen... Ze mogen per stuk, of per pakket(je), dan maken we een leuke prijs! Halflang bruin overslagvest, 36/38, c&a, 7,50 euro Tuniek, antraciet/grijs, 36/38, c&a, 5,00 euro
Bordeaux rood shirt, 38, c&a, 3 euro (1 satijnen lint is voor een deel los van de naad, dit is gemakkelijk te herstellen) Grijs vest met kapmouwtjes, M, Tom Tailor, 5 euro (was geen positie-vest, maar wel zo gedragen omdat het open is aan de voorkant)
Nette zwarte pantalon, 38/40, c&a, 8 euro Sportieve zwarte broek, 38/40, c&a, 7 euro (zitten geen vlekken op, is de lens)
Spijkerbroek, mt. 40, c&a, 8 euro Beige broek, mt. 40 (valt groot, dus zelf amper gedragen), c&a, 8 euro
Mooie, grijze, kanten jurk, maat 36/38, merk Watcher, 10 euro (is geen positiejurk, maar door de stretchstof wel zo gedragen als feestjurk, een 38-wekenbuik gaat alleen niet passen denk ik)
Bedoel je qua materiaal oid? Het is echt een positiejoggingbroek, bovenkant is aansluitend op de onderkant een band van stretchachtige joggingstof, weet niet hoe anders te omschrijven...
Heb nogal een gevoelige buik, vandaar. Gewone joggingbroeken zitten te strak onder de buik, vandaar. Maar als het echt positie is dan heb ik wel Intresse. Kun je me je gegevens pb-en?
Positiejoggingbroek verkocht! Wie kan ik nog blij maken met de andere shirts / broeken? Over de prijs valt te praten...