ik heb sinds ik zwanger ben trek in dingen die ik nooit heb gelussen waaronder vis. kan er nu geen genoeg van krijgen. ook zuurkool eet ik wel 3x in de week. kwa snoepgoed vind ik salmiaksnoepjes zoals zwart witjes heerlijk. wat me ook opvalt dat ik geen trek meer heb in warm eten sinds een paar dagen. heb dan honger ga koken maar krijg het daarna echt niet naar binnen. hebben jullie hier ook last van? van welke dingen kunnen jullie niet alblijven nu je zwanger bent?
Zo herkenbaar! Ben nu ineens gek op: (en voor de zwangerschap niet) - vis cuisine - ijs, veeeeel waterijs - witbrood - eerste maanden koffie walgelijk te vinden..nu heerlijk! (nee niet teveel) - patat! Maar ook veel dingen die ik eerder lekker vond (chinees, frikandel, sla) vind ik nu veel minder. Heeeeel apart allemaal he!
Nou hier nog een hoor *Als ik langs een patatkraam(snackbar)loop mmmmmmmmmmm dan moet ik een patatje nemen *ook vis cuisine tuinkruiden. *ijs van de hertog, stroopwafelfeest (is er niet meer ) *Van die kleine augurkjes *Pindakaas met hagelslag op brood mmmm en ga zo maar door jessica
beleg op brood vind ik tegenwoordig niet zo erg lekker. heb liever pindakaas (potten zijn niet om aan te slepen) ben erg gek op koekjes , voor heen at ik ze bijna nooit en nu moet ik me inhouden om het niet tekopen. cola vind ik ook niet zo erg meer smaken. warm eten ene keer gaat het beter naar binnen dan de andere keer, vandaag totaal geen trek maar toch me groenten naar binnen gekregen omdat dat moest van me zelf
In het begin van de zwangerschap veeeel geroosterde boterhammen met pindakaas. Daarnaast droomde ik echt over de snackbar (veel friet en frikadellen)!
Ik ben helemaal stapel op vis! zelfs gemengde zeevruchten en zouteharing jummie... Gelukkig verder geen snoep en vreetbuien.
Nou ik heb t ook pas sinds kort, maar ik ben nu helemaal verslaafd aan rijstepaptoetjes. Heel erg vreemd, vooral omdat ik eigenlijk een soort afkeer heb tegen vanille. Maar nu... Liefs, Duveldraakje
Eet hier in ene haring. Kreeg je echt niet bij mij in de buurt voor ik zwanger was! Enne boterhammen met hagelslag, veel hagelslag =P~ =P~