Blaasontsteking, antibiotica werkt niet...**help**

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Grassprietje, 7 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    De titel zegt al genoeg denk ik...

In het verleden heb ik regelmatig blaasontsteking gehad (zeker 2 jaar lang om de drie maand)

Vervolgens 3 jaar geen last meer van gehad tot nu...
    Ik herkende het in eerste instantie niet, aangezien ik geen branderig gevoel had met plassen, echter mijn gevoel zei dat het niet goed was en heb vorige week donderdag ene plas ingeleverd, deze is meteen na gekeken. De HA vertelede me dat ik al veels te lang mee gelopen heb, en het bijna naar bijna binnen was geslagen..Effin heb nu Amoxcelline 500mg kuur gekregen. Heb nu nog mar 2 tabletten te gaan, echter wordt het na mijn idee alleen maar erger, en heb er gewoon samen trekkende krampen van in mijn buik...

Je kan je voorstellen dat ik me hier veel zorgen om maak. Heb de huisarts vandaag gebeld en die zegt dat ik morgen weer langs moet komen, aangezien ik voor vele antibiotica kuren resistent ben ivm mijn verleden...
    Plas wordt dan ook weer na gekeken.

Heb jij enig idee of de huisarts een zwaardere kuur zou gaan voorschrijven dan eigenlijk "mag"met zwangerschap..Ik bedoel wat weegt zwaarder bij hun, een ontsteking die de hand uit loopt of het kindje wat ook gezond moet blijven...

Verder maak ik me erge zorgen over het samen trekken van mijn buik, kan mijn meisje hier last van hebben? Zijn dit de voor tekenen van een uit de hand gelopen blaasontsteking wat je wel eens leest in de erg gevallen...

Alvast bedankt voor de moeite!

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Vandaag weer een plas ingeleverd bij de huisarts...En volgens deze huisarts was er geen ontsteking te vinden!
    Vindt het zo raar! heb echt nog dezelfde klachten..
    Het samentrekkende gevoel onderin mijn buik houd ook nog steeds aan...

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi claudia,

Ik spreek even uit eigen ervaring, Bij mij duurt het ook altijd langer voordat het gevoel weg is. Blijf goed drinken en neem evt cranberry tabletten of sap.

Sterkte Imke

Deel Deze Pagina