De 21-jarige werkloze Keith Macdonald uit Groot-Brittannië wordt binnenkort vader van zijn zevende kind. Alle kinderen zijn bij verschillende moeders verwekt. Voor alle zes die tot nog toe geboren zijn, weigert Macdonald financiële steun te geven. Hij weigert ze zelfs te erkennen. Keith Macdonald werd op zijn 15e voor de eerste keer vader. Meteen na de geboorte zocht hij een andere meid op wat resulteerde in nieuw levensgeluk. En zo ging hij vrolijk door. Van de vrouwen die hij moeders heeft gemaakt, trekt hij zich niets meer aan; zij moeten op de steun van ouders rekenen om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen. Volgens MacDonald heeft hij sinds zijn 13e met 39 verschillende vrouwen het bed gedeeld. De zwangerschappen wijt hij aan 'falende' condooms. Met de aankomende geboorte van zijn jongste spruit toont hij zich overigens wel content. Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/66166
wat een l*l die gast Ongelooflijk hoe somminge mensen kunnen denken he!!!!! Zou hem verplicht laten helpen down under zeg maar zodat hij gewoon geen kinderen meer kan verwekken!
Is het helemaal alleen aan dei jongen dat die meiden zwanger worden? Ik vind het niet helemaal n wonder dat ie geen werk heeft, die jongen heeft het al druk genoeg.
Hij wil geen verantwoordig voor die kinderen he!!! Niks finianceel,niks geen zorg... Hij maakt die meiden zwanger en daaaagg! Vind dat toch wel erg!
haha hij heeft het idd druk genoeg!Vind als je zwanger raakt en je wil het niet ben je beiden fout!maar het is wel een l*l dat die de kids niet erkend!als je een kindje samen maakt vind ik ook dat je samen verantwoordelijk bent!kan me voorstellen dat ie niet werkt want al dat geld wat ie verdiend gaat dan toch naar de alimentatie!!!!! liefs
Condooms lijken me ten alle tijden bijzonder belangrijke items, als je iemand nog niet zo goed kent. (en daarna trouwens ook) Ik heb de verantwoordlijkheid altijd op mezelf genomen.
Wat kan je eigenlijk verwachten van iemand die de verantwoordelijkheid over condoomgebruik al uit de weg gaat?
Hmm ik lees in 1 van de comments onder het artikel dat in engeland alleenstaande moeders een flinke uitkering + een huis aangewezen krijgen. Dus met een beetje pech is het idd.. 2 schuld. Want het is natuurlijk wel een heel handige manier om aan geld en een woning te komen dan. We zullen er nooit achterkomen denk ik
JA idd las ik ook. En t is natuurlijk altijd 2 schuld. Maar dan is hij dus OOK schuldig. En als er iets mis gaat moet hij dus ook mans genoeg zijn om die schuld op zich te nemen. Maja we weten idd niet hoe t precies gegaan is.
ik wou ook zeggen die knul is helemaal niet werkeloos die heeft het druk met vrouwkes te bevruchten wel de lusten niet de lasten , want tja van een kale haan in dit geval valt er weinig te plukken
Nou sorry hoor...maar zo per ongeluk kan het toch niet zijn dat alle vrouwen die met hem naar bed gaan zwanger raken??!! heeft hij super sperm ofzo???
Ongelooflijk dat dit kan die man moeten ze gewoon steleriseren. Ben benieuwd hoe oud de dames zijn die hij zwanger gemaakt heeft. Piglet
Echt weer Engeland op niveau kan ook alleen maar daar??. Tja is even dom van de vrouwen als van de man?. 7 keer een falende condoom neeee 7 x een slechte condoom.
Toch knap dat hij zoveel vrouwen weet te vinden die zich zwanger laten maken. Ik bedoel, je hebt zelf ook de verantwoordelijkheid om niet zwanger te worden.