Hier met 3 weken een paspoort laten maken en er tot nu toe behalve een vreemde blik geen commentaar op gehad. Bizar ook weer dat regels zo verschillend gehanteerd worden. Kinderen veranderen nou eenmaal snel. Dan zouden ze een jaar legitimatie beschikbaar moeten stellen voor kinderen tot 10 jaar ofzo voor weinig geld. Ik ga echt niet een nieuw paspoort betalen
Hier een pasfoto laten maken door hem op een krukje te zetten terwijl ik achter hem op de grond zat. Ik moest hem met 1 hand onder zijn hoofd houden en 1 hand om zijn middel/rug zodat hij niet om zou vallen.
hier heeft dochter toen ze 5 dagen oud was in het ziekenhuis gelegen vanwege te hoog bilirubine gehalte. Niemand heeft om haar legetimatie gevraagd. En manlief heeft Eva toegevoegd aan onze verzekering de dag dat ze geboren was (online). Zonder BSN trouwens dat hebben we later toegevoegd. Dus het verschilt echt per ziekenhuis ... Eva had pas een paspoort toen ze 1,5 jaar oud was
Ik vind het zo bizar dat blijkbaar veel ziekenhuiZen begrijpen dat een pasgeboren baby nog geen legitimatie heeft. Maar je er dus ook ziekenhuizen hebt die dat niet begrijpen. Ik moet woensdag weer naar het ziekenhuis ik hoop wel dat alles vergoed gaat worden. Dit weekend denk ik toch maar een pas aanmaken maar dan heb ik hem woensdag nog niet.
Als ik met een van de kinderen naar het ziekenhuis moet, en een pasje moet laten maken, volstaat hun eigen zorgverzekeringspas en en mijn eigen legitimatie.
Vorige maand met baby naar kinderarts geweest en afgelopen dagen is ze zelfs opgenomen geweest. Niemand heeft naar een legitimatie gevraagd. Alleen bij bezoekje vorige maand even gegevens en verzekering gecontroleerd.