Zou het erg zijn als ik deze vandaag nog opeet? Gaat wel eerst in de oven en is vacuum verpakt. Maar te gebruiken tot is strenger dan ten minste houdbaar tot toch?
gebruik je neus, je lichaam is zo gemaakt dat het bedorven voedsel direct herkent. Als het bedorven is dan ruik je het echt heel erg goed en twijfel je niet.
Ik zou het niet doen, ik eet eigenlijk nooit iets wat over de datum is... zelfs als er 12-04 op staat heb ik al mijn twijfels. Zou als ik jou was sowieso kijken en ruiken hoe het ruikt.
Heb eraan geroken en rook niet heel raar ofzo, dus zit nu in de oven. Nu maar hopen dat ik niet ziek word
Zou ik ook gewoon opeten. Als je afhankelijk bent van de voedselbank. En dat ben ik een paar jaar geleden geweest, krijg je bijna elke week producten die over datum zijn. Ook vlees.
is een indicatie wat ze aan moeten geven. Dus ja ik zou het opeten. Tenzij het een hele rare kleur of geur zou hebben.
Ja hoor Doe ik ook nooit moeilijk over. Tenzij het echt goed over datum is. Maar dit zit nog dicht en het gaat nog de oven in. Je ziet vanzelf wel wanneer het echt niet kan.
Ik zou dat echt nooit doen. Denk dat dat een fobie van me is. Ik eet / drink niets meer als de houdbaarheidsdatum 2 dagen of korter in de toekomst ligt. Net zoals ik niet eet/drink uit een verpakking als iets langer dan 24 uur open is (melk vruchtensap broodbeleg). Om deze reden heb ik bijna alles in kleinverpakking in huis. Blikjes en pakjes drinken, broodbeleg per portie en sausjes zoals ketshup en mayo in 1 portie zakjes zoals bij cafetaria.