Vinden jullie deze spijkerbroeken " kunnen" voor een meisje of te jongensachtig? Mijn zoontje heeft ze bijna niet gedragen maar ik kan ze bewaren voor mijn dochtertje van 4 mnd voor als zij zo'n 1 1/2 jaar is. En anders voor mijn derde mocht dat een jongen zijn.
@shakes Ja ik dacht dat ik m had geüpload maar ik zie hem niet verschijnen idd. Het gaat in ieder geval om 2 name iT broeken, ik vind ze vrij recht toe recht aan
Joh, waarom niet? Ook al zie ik geen foto, haha. Altijd handig toch voor lekker buiten spelen, evt kdv ofzo.
Ik zou het gewoon aantrekken bij mijn dochters met een roze of paars shirt of zo. Maar goed ik hou wel van stoere kleren bij meisjes.
Ik vind het er echt aan liggen hoe ze vallen. Mijn dochter heeft een keer een jongensbroek gekregen (gever had niet opgelet en kon niet meer geruild worden) die kwa kleur/sticksels prima kon, maar het zag er niet uit omdat de bouw niet overeen kwam. Nou heeft mijn dochter een enorm zandloperfiguur, dus dat kan wel verschil maken, maar het zag er uit alsof ze er een volle hangende pamper onder aan had 😂
Ik zou het niet doen, maar met een meisjesshirt erboven valt het waarschijnlijk helemaal niet eens op.
Dit vind ik in principe ook, tenzij er roze stiksel e.d. op zitten. Hier hebben ze geregeld officieel jongens spijkerboeken aan gehad, zaten prima. Op die leeftijd heb ik nooit zoveel verschil gezien in bouw. En anders ideaal voor buitenspelen of bijv. bij de opvang?